בתי אלינור [שנה] ישנה כל יום מבערך 9-10 עד 6 בבוקר..בתקופה שהייתי בת 3.5 וחצי חודשים היה כמעט אותו הדבר,היא הייתה ישנה מ7 בערב עד 5 וחצי בבוקר ,הלכנו לרופא,הותייעצנו איתו,והוא אמר שזה נורמלי לחלוטין..אבל בכל זאת אולי כדי לבדוק ולהתייעת עם רופא:-)
בהצלחה,ובריאות סיגל!
|
תוכן התגובה:
|