פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
14/8/2006 21:25 סיגל מאת:
לדעתי זה נורמלי כותרת:
בתי אלינור [שנה] ישנה כל יום מבערך 9-10 עד 6 בבוקר..בתקופה שהייתי בת 3.5 וחצי חודשים היה כמעט אותו הדבר,היא הייתה ישנה מ7 בערב עד 5 וחצי בבוקר ,הלכנו לרופא,הותייעצנו איתו,והוא אמר שזה נורמלי לחלוטין..אבל בכל זאת אולי כדי לבדוק ולהתייעת עם רופא:-)

בהצלחה,ובריאות סיגל!

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
13/8/2006  21:19 קצת מוזר - נתי
13/8/2006  21:32 גם אצלינו דומה.. - עוד שין
13/8/2006  22:47 צרות של עשירים!!! הילד שלי בן שנה ועדיין לא ישן לילה רצוף! (ל"ת) - קנאית
13/8/2006  22:57 תגובה - גלית
14/8/2006  10:15 או קיי הרגעתן אותי. אני לא אציק לה, אתן לה לישון כאוות נפשה. (ל"ת) - חלי
14/8/2006  10:58 גם אצלי זה היה ככה - גילה
14/8/2006  13:05 חבל שרק 5 בנות מכל הפורום זכו לצרה הזאת - ילד שישן יותר מדי ולא מקים את אמא בלילה :) (ל"ת) - מיכל של נועה
14/8/2006  19:43 למיכל- טעית, שש :-) (ל"ת) - נעמה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש