פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
14/8/2006 21:12 הוטיקה מאת:
OT - חזרתי כותרת:
הי בנות

שבתי מלונדון אל תוך החדשות האיומות ורשימות ההרוגים הבלתי נתפסות.
עוד משם התעדכנתי על נפילת בנה של אביבה גרבובסקי ולבי נשבר.
לא יכולתי, משום מה, להכניס תגובות מהמחשב הבריטי שגלשתי באמצעותו.

בקצרה, היתה נסיעה מצוינת. הסתדרתי מצוין עם אבא שלי ומטרת הנסיעה - ביקור משפחתי אצל אחי ומשפחתו - הושגה במלואה.

היה קצת מלחיץ בתחילת הטיול, כי ביום הנסיעה, ממש בשירותים של נתב"ג, הבחנתי בדימום ונלחצתי נורא. החלטתי לטוס בכל זאת (הרופא סירב לחוות דעה בטלפון ואמר רק שעליי להיבדק) ומיד עם הגיענו פניתי לביה"ח.
אני מלאת התפעלות מהטיפול של הבריטים בתיירת הריונית בוכיה ומבוהלת. כל איש צוות (אחויות, רופאים, כוח עזר מציג את עצמו, מגלה אמפטיה ופועל בשיא העדינות. לקחו לי בדיקות דם ושתן ןעשו אולטרסאונד שהראה שהכל בסדר, ואחרי שעתיים כששוחררתי משם וביקשתי למסור את פרטי הביטוח הרפואי נעניתי ב"תודה, אין צורך, תרגישי טוב". כך שכל זה היה על חשבון המלכה וזה המקום להודות לה... אכן מערכת הרפואה הציבורית בבריטניה, ה-NHS, יכולה ללמד אותנו דבר או שניים.

אני מרגישה בסדר עכשיו, מותשת מהדרך חזרה, ועל מה שקרה בהיתרו אולי אספר בהמשך. זה היה מדכא למדיי. הטרור בכל מקום.

מקווה בכל לבי שהפסקת האש שנכנסה לתוקפה היום תביא קץ למותם של לוחמים ואזרחים.

למרות הכל, אין כמו בבית...

הוטיקה.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
14/8/2006  20:33 הגיוני מאוד - נתי
14/8/2006  21:52 הוטיקה, וולקאם - annat
14/8/2006  22:22 חשתי זאת בהריון הראשון כבר ביום ה-4 להריון,שעוד לא ידעתי שאני בהריון (ל"ת) - סיגל
14/8/2006  23:31 הוטיקה ברוכה השבה, ושמחה לשמוע שאת חשה בטוב :-) (ל"ת) - maia
15/8/2006  07:51 אני מהזה מבינה אותך, כי גם אני עכשיו מרגישה כל מיני הרגשות מוזרות שמוקדם מדי בשבילם (המחזור האחרון 23.07 ), בואי נקווה ביחד שזה זה! (ל"ת) - אחת מפה
15/8/2006  09:24 אני גיליתי שאני בהריון בשבוע 5 - טל
15/8/2006  14:53 בהריון - מקווה שעוד אחת כמוכן...
15/8/2006  15:26 ובאותו הקשר, האם שני פסים בערכה של הביוץ זה אומר שהיום זה היום??? (ל"ת) - עדן של יובל
15/8/2006  16:05 כן עדן, היום זה היום.. תהנו ובהצלחה! (ל"ת) - קרן
16/8/2006  06:34 תודה קרן (אני מקווה שהפעם זה יהיה בן.... (: (ל"ת) - עדן של יובל


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש