פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
14/8/2006 21:52 annat מאת:
הוטיקה, וולקאם כותרת:
חשבתי עליך עם כל הבלגן בלונדון

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
14/8/2006  20:33 הגיוני מאוד - נתי
14/8/2006  21:12 OT - חזרתי - הוטיקה
14/8/2006  22:22 חשתי זאת בהריון הראשון כבר ביום ה-4 להריון,שעוד לא ידעתי שאני בהריון (ל"ת) - סיגל
14/8/2006  23:31 הוטיקה ברוכה השבה, ושמחה לשמוע שאת חשה בטוב :-) (ל"ת) - maia
15/8/2006  07:51 אני מהזה מבינה אותך, כי גם אני עכשיו מרגישה כל מיני הרגשות מוזרות שמוקדם מדי בשבילם (המחזור האחרון 23.07 ), בואי נקווה ביחד שזה זה! (ל"ת) - אחת מפה
15/8/2006  09:24 אני גיליתי שאני בהריון בשבוע 5 - טל
15/8/2006  14:53 בהריון - מקווה שעוד אחת כמוכן...
15/8/2006  15:26 ובאותו הקשר, האם שני פסים בערכה של הביוץ זה אומר שהיום זה היום??? (ל"ת) - עדן של יובל
15/8/2006  16:05 כן עדן, היום זה היום.. תהנו ובהצלחה! (ל"ת) - קרן
16/8/2006  06:34 תודה קרן (אני מקווה שהפעם זה יהיה בן.... (: (ל"ת) - עדן של יובל


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש