|
15/8/2006 02:20
|
שחר
|
מאת:
|
|
איי, מאיה, הפחדת אותי עכשיו....
|
כותרת:
|
אנחנו עוברים בעוד חודש, גם עוזבים בית שגרנו בו ארבע שנים, ועוברים למרחק רבע שעה בערך - אבל גנים חדשים, סביבה חדשה, הכל... אני משתדלת להדחיק את עניין האריזות והבלגאן ההכרחי, אבל גם זה יגיע, כמו גם העצב לעזוב את הבית הזה. מקווה בשבילך שתסתדרו מהר בבית החדש, וכמו שאני כל הזמן מזכירה לעצמי: בכל זאת לעבור לבית שלך זה משהו אחר, יש בזה ביטחון (וחופש!!) שאין בבית שכור. בהצלחה לשתינו!!
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|