פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
15/8/2006 02:20 שחר מאת:
איי, מאיה, הפחדת אותי עכשיו.... כותרת:
אנחנו עוברים בעוד חודש, גם עוזבים בית שגרנו בו ארבע שנים, ועוברים למרחק רבע שעה בערך - אבל גנים חדשים, סביבה חדשה, הכל... אני משתדלת להדחיק את עניין האריזות והבלגאן ההכרחי, אבל גם זה יגיע, כמו גם העצב לעזוב את הבית הזה. מקווה בשבילך שתסתדרו מהר בבית החדש, וכמו שאני כל הזמן מזכירה לעצמי: בכל זאת לעבור לבית שלך זה משהו אחר, יש בזה ביטחון (וחופש!!) שאין בבית שכור. בהצלחה לשתינו!!

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
14/8/2006  21:49 שיהיה בהצלחה, ואני בטוחה שתרגישו כולכם שלווה ושמחה בבית החדש - אורנה דן
14/8/2006  23:28 מאחלת לכם בשעה טובה ובהצלחה - maia
15/8/2006  07:01 גם אני משקשקת מהמעבר המתקרב, אחרי שנים רבות, והחלפת סביבה - הוותיקה עם הספוגית
15/8/2006  15:23 אוי מאיה כמה שאני מבינה אותך, גם אני עוברת דירה ביום חמישי - עדן של יובל


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש