|
15/8/2006 07:01
|
הוותיקה עם הספוגית
|
מאת:
|
|
גם אני משקשקת מהמעבר המתקרב, אחרי שנים רבות, והחלפת סביבה
|
כותרת:
|
כמובן קיימת השמחה בבית שאינו שכור, ואף יותר גדול, אבל אבל אבל... מחליפים לגמרי את הסביבה, שמאוד מאוד אהבנו, לא מכירים שם אף אחד, וגם הטיפוסים בשכונה החדשה נכון לכרגע לא נראים לי ממש כוס התה שלנו. ובנוסף, המוביל (שי הובלות, קיבלתי כאן המלצות) נתן לפני כחודש הצעת מחיר, הבטיח להביא ארגזים והוא פשוט סוחב אותי יום אחר יום, אנחנו רוצים לארוז, ואין ארגזים, ובכלל החששות שאם זה כך, אולי גם ברגע האחרון הוא יגיד פתאום שהם לא פנויים בתאריך שלנו ושאר בלגנים לא צפויים. אני בלחץ. פשוט בלחץ, ומקנאה דווקא במאיה, שבעצם השלבים האלה כבר מאחוריה. ועוד - הדירה שאנחנו עוברים אליה תתפנה ממש ברגע האחרון, ואין לי אפשרות להתארגן בנחת, לצבוע, לעצב, הכל יהיה בלחץ של 5 ימים בין הפינוי לתחילת שנת הלימודים. אוף!
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|