פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
28/8/2006 14:31 מיכל של נועה מאת:
מטרוטת עיניים אחת לשנייה - כותרת:
אני חושבת שזו השעה השנואה עלי, 5 בבוקר! בדקתי את העניין בזמנו שתי וערב ועד שסיימתי לבדוק היא בעצמה התחילה לקום מאוחר יותר. הדברים האלה משתנים ככל שגדלים.
אל תתיאשי ותגידי תודה שזה קיץ ולא חושך מצריים וקור כלבים בחורף :)

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
28/8/2006  12:02 חוץ מלהזדהות אין לי עצות מועילות - אסנת גלבוע
28/8/2006  19:58 כנראה שבאמת אין מה לעשות....נחכה ונראה....תודה על התגובות (ל"ת) - מיכל
29/8/2006  12:03 גם לי הייתה אותה בעיה - גלית


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש