פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
29/8/2006 12:03 גלית מאת:
גם לי הייתה אותה בעיה כותרת:
הקטנה שלי נכנסת לישון בשמונה וקמה בחמש..אז ראשית כדאי מאד להעריך את זה כי אחיינים שלי בני שנה פלוס קמים כל שעתיים-שלוש..
ועכשיו לעניינינו..באחת הפעמים שיצאנו וחזרנו מאוחר היא נרדמה ב- 23:00 ובאמת התעוררה בשמונה וחצי-תשע..ומה שאני מנסה כמו שאמת לנסות למרוח את הזמן כך שהיא תרדם בסביבות 22:00 - 23:00 ואני עושה את זה ע"י כך שרק ב19:30 - 20:00 אני מקלחת אותה..לפני כן אני עושה לה עיסוי כייפי בכל הגוף שגורם לי הנאה מרובה ואותה מתיש ללא ספק..השילוב של העיסוי עם המקלחת שבאה אחרי , האוכל ואז אם יש כוח משחק / צפייה בקלטת מתישים אותה נורא מצד אחד ומצד שני משאירים אותה ערה עד השעה שאני רוצה

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
28/8/2006  12:02 חוץ מלהזדהות אין לי עצות מועילות - אסנת גלבוע
28/8/2006  14:31 מטרוטת עיניים אחת לשנייה - - מיכל של נועה
28/8/2006  19:58 כנראה שבאמת אין מה לעשות....נחכה ונראה....תודה על התגובות (ל"ת) - מיכל


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש