פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
13/10/2006 03:45 ש. ע מאת:
OT סליחה - **ליחה עם דם בהריון -דחוף !!** כותרת:
ושוב סליחה מפותחת ההודעה.
חודש שישי , אתמול כאב ראש כזה עם בחילות שכבתי במיטה ופשוט נרדמתי.
עכשיו התעוררתי לצחצח ששינים וראיתי גוש לחה כמעט שחור דם קרוש.
נורא נבהלתי אז לקחתי שוקולד והרדשתי תנועות.
האמת שאני עוד מעשנת קצת. האם קשור ?מה זה יכול להיות ?
תודה

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
13/10/2006  06:36 מותר לגזור מהתחלה - יסמין
13/10/2006  07:11 בגיל הזה הציפורניים כל כך רכות וגמישות - גלה
13/10/2006  07:53 כמה שידוע לי = לא גוזרים בחודש הראשון (ל"ת) - מילכי
13/10/2006  08:28 לנו אמרו בבי"ח להמתין שבועיים עם הגזירה הראשונה (ל"ת) - אסנת גלבוע
13/10/2006  10:01 בשבועות הראשונים שאחרי הלידה - ט
14/10/2006  21:08 לש.ע - - מאיה מ


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש