ושוב סליחה מפותחת ההודעה. חודש שישי , אתמול כאב ראש כזה עם בחילות שכבתי במיטה ופשוט נרדמתי. עכשיו התעוררתי לצחצח ששינים וראיתי גוש לחה כמעט שחור דם קרוש. נורא נבהלתי אז לקחתי שוקולד והרדשתי תנועות. האמת שאני עוד מעשנת קצת. האם קשור ?מה זה יכול להיות ? תודה
|
תוכן התגובה:
|