פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
13/10/2006 06:36 יסמין מאת:
מותר לגזור מהתחלה כותרת:
עם מספריים מיוחדים לתינוקות, כדאי אחרי האמבטיה כי אז הן רכות, ואם את חוששת - אז ע"י מישהו מנוסה יותר.
ומזל טוב!

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
13/10/2006  03:45 OT סליחה - **ליחה עם דם בהריון -דחוף !!** - ש. ע
13/10/2006  07:11 בגיל הזה הציפורניים כל כך רכות וגמישות - גלה
13/10/2006  07:53 כמה שידוע לי = לא גוזרים בחודש הראשון (ל"ת) - מילכי
13/10/2006  08:28 לנו אמרו בבי"ח להמתין שבועיים עם הגזירה הראשונה (ל"ת) - אסנת גלבוע
13/10/2006  10:01 בשבועות הראשונים שאחרי הלידה - ט
14/10/2006  21:08 לש.ע - - מאיה מ


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש