פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
13/10/2006 06:36
יסמין
מאת:
מותר לגזור מהתחלה
כותרת:
עם מספריים מיוחדים לתינוקות, כדאי אחרי האמבטיה כי אז הן רכות, ואם את חוששת - אז ע"י מישהו מנוסה יותר.
ומזל טוב!
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
13/10/2006 03:45
OT סליחה - **ליחה עם דם בהריון -דחוף !!**
-
ש. ע
13/10/2006 07:11
בגיל הזה הציפורניים כל כך רכות וגמישות
-
גלה
13/10/2006 07:53
כמה שידוע לי = לא גוזרים בחודש הראשון (ל"ת)
-
מילכי
13/10/2006 08:28
לנו אמרו בבי"ח להמתין שבועיים עם הגזירה הראשונה (ל"ת)
-
אסנת גלבוע
13/10/2006 10:01
בשבועות הראשונים שאחרי הלידה
-
ט
14/10/2006 21:08
לש.ע -
-
מאיה מ
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש