|
13/10/2006 10:31
|
אמא ציצי
|
מאת:
|
|
שמרית
|
כותרת:
|
את יכולה לקנות בקבוקי זכוכית או לקנות כל בקבוק אחר ולזרוק אותו לאחר שלושה חודשים שזה מה שמשרד הבריאות המליצה (אולי שישה חודשים? לא זוכרת). ולגבי בקבוקי בי פרי, את יודעת אם יש מספרים שונים בזרימה בפטמות?
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|