פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
13/10/2006 10:31 אמא ציצי מאת:
שמרית כותרת:
את יכולה לקנות בקבוקי זכוכית או לקנות כל בקבוק אחר ולזרוק אותו לאחר שלושה חודשים שזה מה שמשרד הבריאות המליצה (אולי שישה חודשים? לא זוכרת).
ולגבי בקבוקי בי פרי, את יודעת אם יש מספרים שונים בזרימה בפטמות?

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
13/10/2006  09:38 צרי קשר עם היבואן, פרטיו אמורים להופיע על גבי האריזה. (ל"ת) - ותיקה
13/10/2006  20:40 לשמרית ולאמא ציצי - אמירית
14/10/2006  00:55 מאחר ואני עובדת כרגע בחנות הרלוונטית - לשמרית
14/10/2006  09:50 כן גם חברה שלי משתמשת בצינצנות ריבה, של "דלפור" משהו והיא מרוצה. אני הזמנתי עכשיו את המאמ, איך הם? (ל"ת) - קרן


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש