פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
14/10/2006 00:55 לשמרית מאת:
מאחר ואני עובדת כרגע בחנות הרלוונטית כותרת:
ושיהיה ברור שאני לא עושה פרסומת לאף בקבוק רק מביאה את המידע:
לגבי בקבוקי בי פרי יש על האריזה טלפון של שירות הלקוחות שלהם וצריך לפנות אליהם. לגבי הפטמות יש חמישה גדלים שונים כולל רב שלבית.
יש בקבוק נוסף בלי הביספינול שנקרא "הכי קרוב לאמא" של חברת טומי טיפי, מיובא ע"י "הנסיך הקטן". הוא חדש יחסית בשוק אז עוד לא קיבלתי פידבקים עליו.
שכנה שלי משתמשת בבקבוק זכוכית שהוא במקור של ריבה...ע"פ המלצה שראתה בתכנית של אודטה (נדמה לי שמדובר בריבה ללא סוכר) שבמקרה הצנצנת שלהם מתאימה להברגה של בקבוקי אוונט, כך שגם זו אפשרות...


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
13/10/2006  09:38 צרי קשר עם היבואן, פרטיו אמורים להופיע על גבי האריזה. (ל"ת) - ותיקה
13/10/2006  10:31 שמרית - אמא ציצי
13/10/2006  20:40 לשמרית ולאמא ציצי - אמירית
14/10/2006  09:50 כן גם חברה שלי משתמשת בצינצנות ריבה, של "דלפור" משהו והיא מרוצה. אני הזמנתי עכשיו את המאמ, איך הם? (ל"ת) - קרן


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש