פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
12/11/2006 00:35 עוד מסמיקה אחת מאת:
עוד מסמיקה אחת כותרת:
גם אני מסמיקה ותיקה. בת 35 נשואה+2 וזה לא משנה כלום להסמקות. ממש כאילו הייתי בת 16.
אז נכון שזה נורא מביך אבל אני לא נמנעת לעשות דברים בגלל זה. מקסימום כשזה קורה אני זורקת הערה/בדיחה על עצמי בסגנון "תראה מה עשית.. הצלחת לגרום לי להרגיש בת 16" או כל הערה אחרת שמעלה חיוך על פני האדם השני.
בישיבות בפורום רחב זה גם קורה לי לפעמים ונכון שזה מביך אבל אז בד"כ אני בוחרת להתעלם מזה, והנוכחים כבר התרגלו שאני מסמיקה לפעמים מהתרגשות.
אז נכון שזה לא הכי כייף ונכון שזה עלול קצת לפגום במקרה של פגישה ראשונה עם מישהו. אבל זה מה יש ועם זה ננצח. לא נתקלתי באף פתרון "בזק" אחר.
נסי להשלים עם זה ובכל זאת לא להמנע מפעילות/השתתפות בגלל התופעה. ההמנעות רק פוגעת בנו.

חיבוק גדול מאחות לצרה (;
לילה טוב.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
11/11/2006  18:37 הייתי פונה לאיש מקצוע - סיקאנדה
12/11/2006  09:08 בתור מסמיקה מקצועית - שחר


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש