פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
12/11/2006 09:08 שחר מאת:
בתור מסמיקה מקצועית כותרת:
אני יכולה להגיד לך שהכי טוב זה פשוט להתעלם. הרי רק מהדאגה שאת מסמיקה, הסיכוי להסמיק עולה ועולה... היום אני יודעת שאני מסמיקה מדי פעם (רק מהערות - אני לא מרגישה כשאני מסמיקה, שזה הכי גרוע!) אבל החלטתי פשוט לעשות הכל ולהתעלם מזה. חבל נורא שמשהו קטן כזה ימנע ממך לעשות את הדברים שאת רוצה! מנסיון, אנשים לא מייחסים לזה כל כך הרבה חשיבות, והרבה מוצאים שזה חינני. חבל להשקיע בזה אנרגיה מיותרת.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
11/11/2006  18:37 הייתי פונה לאיש מקצוע - סיקאנדה
12/11/2006  00:35 עוד מסמיקה אחת - עוד מסמיקה אחת


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש