אני יכולה להגיד לך שהכי טוב זה פשוט להתעלם. הרי רק מהדאגה שאת מסמיקה, הסיכוי להסמיק עולה ועולה... היום אני יודעת שאני מסמיקה מדי פעם (רק מהערות - אני לא מרגישה כשאני מסמיקה, שזה הכי גרוע!) אבל החלטתי פשוט לעשות הכל ולהתעלם מזה. חבל נורא שמשהו קטן כזה ימנע ממך לעשות את הדברים שאת רוצה! מנסיון, אנשים לא מייחסים לזה כל כך הרבה חשיבות, והרבה מוצאים שזה חינני. חבל להשקיע בזה אנרגיה מיותרת.
|
תוכן התגובה:
|