בתור חובבת ספרים ,אני חושבת שיש משהו בדברי הגננת גיל שנתיים או לא גיל שלוש מבחינת ההבנה. ולא הייתי מבזבזת אנרגיה על חילוקי דעות עם הגננת על דבר כזה. מה יקרה אם יצורף פתק החלפה וכולם יקבלו את אותו הספר? מקסימום ההורים יזכו לבקר בחנות ספרים.
|
תוכן התגובה:
|