פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
12/11/2006 09:06 שחר מאת:
יש משהו בטענות של שני הצדדים... כותרת:
הגננת צודקת שהילדים משווים ה-כ-ל בגיל הזה, ומאוד ערים להבדלים. ואתם צודקים שלא כדאי לקנות לכולם את אותו הספר. אולי תתפשרו, ותקנו לכולם ספרים מאותה סדרה, נניח? או לפחות ספרים מאותה הוצאה, באותו גודל, שנראים פחות או יותר אותו הדבר? למשל, הספרים של ג'וליה דונלדסון ("הענק הכי גנדרן בעולם", "טרמפ על מטאטא" וכו') הם כולם מקסימים, ודומים מאוד בסגנון ובגודל - בכולם יש איורים של אקסל שפלר - אבל בכל זאת מדובר בספרים שונים.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
12/11/2006  07:56 ספר מתנה - שרית
12/11/2006  08:54 לדעתי יכולה להיות בעיה עם פתק החלפה - טרופית ענבים
12/11/2006  10:42 השאלה היא עקרונית הרבה יותר מעניין הספרים כמתנה - דרורית אמיתי-דרור
12/11/2006  16:03 לא מצליחה כ"כ להבין: למה שיהיה קונפליקט כל-כך נוראי שישביתשמחה? מתמודדים עם הקונפליקט ועדיין מאפשרים לכל ילד ספר שמתאים לו. מה החשש הגדול של הגננת?? (ל"ת) - מעיין


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש