דווקא הייתי מגיעה למפגש כזה, אם היה מתוכנן בבית ספרינו. בדיעבד, כשאנחנו לקראת סיום כתה א' אני יכולה להגיד שמה שלי מאוד עזר זה לשמוע "עד כמה זה נורמלי" להתנהג קצת אחרת ברמה ההסתגלותית. שמקרה של התפרצות זעם, לדוגמא, מילד רגוע בד"כ, לא עושה אותו "אלים" או "מפריע". כאמא שזהו הראשון שלה, היה לי ממש חשוב לשמוע זאת. היה לי שגם למורה זה יהיה ברור... באופן אישי פחות עניין אותי מה הציפיות ברמה הארגונית והלימודית, למרות שהרבה ילדים מוצאים דווקא שם את הקושי. בעיקר הקלה על ההתמודדות עם משהו חדש שיש לו כל כך הרבה אספקטים. בהצלחה
|
תוכן התגובה:
|