14/6/2009 12:24
|
ריש
|
מאת:
|
לזה מצטרפת הכתבה בממון מסופ"ש
|
כותרת:
|
בה מתוארת המערכת הפרטית מחוייבת המציאות שתומכת בתלמיד כדי שהשגיו יהיו בין סבירים לבין מצויינים, עם קשר ישיר בין המורה המלמד את המקצוע בביה"ס לבין המורה הפרטי...
(אגב, זו אחת הדרכים להשיג "השגים" בית-ספריים של אחוז הגבוה ביותר של ניגשים לבגרות או העלאת ממוצע הציונים השכבתי, כבר כתבתי על זה בהקשר של מערכות "מצויינות", בהן זה מגיע לכדי אבסורד התלמיד נאלץ להעדר משיעור חשבון כדי להגיע למורה הפרטי לשיעור חשבון... והכל באישור ההורים ובידיעתם)
ולגבי הצרות הצרורות שהעלה המאמר - גם באזורים 'רווי כסף' יש צרות דומות. אלימות וכסתו"ח כשמנגד מנפנפי בגביעים ותעודות הצטיינות על השגים של יחידים או קבוצות מתוך שכבות של כ300 תלמידים. מי שעוד לא למדה - כך לביה"ס יש "שם". אני חושבת שבמצב שנוצר רק הבית יכול לשנות. אני כבר לא חושבת שביה"ס ימצא פתרון לילדים שלי. אני בבית מלמדת הכל מהרגלי עבודה ועד תגבור במקצועות בהם מגלים ענין, גם מממנת חוגים, גם מסיעה/מחזירה. רק לגבי האלימות אין לי פתרון, אזלת היד המערכתית בלתי נסבלת (ואם מנסה מנהל ביה"ס לפעול, מייד יקומו עליו הורים שידרשו שיתנצל בפני הילדים הנפלאים שלהם שרק התעללו בחברם על הדשא לעיני כל).
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|