20/3/2011 19:46
|
ריש
|
מאת:
|
אמא כבר לא בדילמה :)
|
כותרת:
|
אני שמחה שבחרת לתת לו להתנסות. מניסיוננו המבחן היה מבחינת הילד "כיף" למרות שהיה בטוח שלא עבר...
לגבי תוכניות ההעשרה (בוקר או אחה"צ) יש קווים מנחים לתכנית בכל המרכזים אבל גם מקום לקורסי בחירה. אני מוצאת שהדבר הכי משמעותי עבור הילד שלי הוא המורה ולא התוכן הנלמד! יש לו מורה לשח שהוא פשוט מחובר אליו כ"כ שהוא הסכים לשנות מערכת כדי להמשיך וללמוד איתו במחצית השניה... התכנית בגדול משלבת מדעים ואמנויות, יש בשנים האחרונות תובנה שיש מקום לענין החברתי והרגשי שמקבל מענה ע"י היועצת שעורכת פעילויות שכבתיות.
מבחינת האיזון - דווקא האיוורור מביה"ס אצלנו הוא מבורך מאוד! הוא יוצא ליום בשבוע וכמעט שלא 'עובד' על השלמות החומר כי זה מבחינתו קל (לרוב עושה את זה יום קודם בכיתה). אחה"צ שנותרו פנויים מוקדשים לחוגי ספורט (כי זה תחום שאינו מטופח בתוכניות הללו) ולחברים. וכן יש גם בעיות - כשביה"ס בוחר לארגן טיולים שנתיים, הצגות מסל תרבות, פעילויות ייחודיות או שיעורים מיוחדים (למשל? שעת הוראה באנגלית שהיא היחידה בשבוע בלימודים...)ביום שהם נוסעים למרכז ההעשרה. וזה מבעאס כי אם מדובר בענין שכבתי בהחלט ניתן להתחשב גם בהם...
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|