צילום הרחם, גם בשבילי, לא יה נעים אבל גם לא נורא. זה תלוי גם בצוות המטפל, ולי היה מזל עם צוות ממש-ממש נחמד, ורופא שהיה שרמנטולוג מקצועי. אולי יעודד אותך לדעת שקראתי מאמר בכתב עת רפואי, שלאחר צילום רחם נרשמה עליה של 30% בכניסה להריון. ההסבר האפשרי לכך הוא שלצורך הצילום מכניסים חומר נוגד לרחם, וזה "מנקה" אותו מכל מיני מכשלות שאולי היו מצוות על פני הרירית. אני מקווה שזה נכון. אני נכנסתי להריון יום-יומיים אחרי צילום הרחם שלי... אני מקווה שכך יהיה גם אצלך!!!
|
תוכן התגובה:
|