פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
3/10/2002 11:57 חני מאת:
צילום רחם כמקדם הריון... כותרת:
צילום הרחם, גם בשבילי, לא יה נעים אבל גם לא נורא. זה תלוי גם בצוות המטפל, ולי היה מזל עם צוות ממש-ממש נחמד, ורופא שהיה שרמנטולוג מקצועי. אולי יעודד אותך לדעת שקראתי מאמר בכתב עת רפואי, שלאחר צילום רחם נרשמה עליה של 30% בכניסה להריון. ההסבר האפשרי לכך הוא שלצורך הצילום מכניסים חומר נוגד לרחם, וזה "מנקה" אותו מכל מיני מכשלות שאולי היו מצוות על פני הרירית. אני מקווה שזה נכון. אני נכנסתי להריון יום-יומיים אחרי צילום הרחם שלי... אני מקווה שכך יהיה גם אצלך!!!

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
3/10/2002  00:29 אל תלחצי ! - רות
3/10/2002  07:40 צילום רחם - לא נעים לא נורא - נועם
3/10/2002  09:07 צילום צוואר הרחם....well well well - F-Rat
3/10/2002  09:21 והתחושה החזקה ביותר שנותרה אצלי לאחר הצילום הייתה תחושת עלבון והשפלה - ענת סימון
3/10/2002  12:26 ממש לא נורא... - אלה
3/10/2002  13:20 גם מנסיון, לחשוב על חופשה באי טרופי , וזה עובר ממש מהר. אכן אחרי הצילום בחודשיים נכנסתי להריון.ל"ת (ל"ת) - אורית


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש