פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
3/10/2002 12:26 אלה מאת:
ממש לא נורא... כותרת:
אפילו לא נזקקתי למשככי כאבים. חוץ מזה, שבועיים לאחר הצילום נכנסתי להריון...

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
3/10/2002  00:29 אל תלחצי ! - רות
3/10/2002  07:40 צילום רחם - לא נעים לא נורא - נועם
3/10/2002  09:07 צילום צוואר הרחם....well well well - F-Rat
3/10/2002  09:21 והתחושה החזקה ביותר שנותרה אצלי לאחר הצילום הייתה תחושת עלבון והשפלה - ענת סימון
3/10/2002  11:57 צילום רחם כמקדם הריון... - חני
3/10/2002  13:20 גם מנסיון, לחשוב על חופשה באי טרופי , וזה עובר ממש מהר. אכן אחרי הצילום בחודשיים נכנסתי להריון.ל"ת (ל"ת) - אורית


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש