מישהי מחופית (ליד נתניה) פתחה מטבח ענק במרתף הבית שלה ועושים שם קורסים בני יום - המון אופציות כמו אפיית לחמים, אוכל יפאני, איטלקי וכו'.
ראיתי את המקום (מדהים) אבל לא השתתפתי באף קורס....
אם את זקוקה לפרטים נוספים תגידי, אני אשיג את הקטלוג/ מספר טלפון ואני אתן לך.
|
תוכן התגובה:
|