פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
16/1/2003 22:51
דיאנה
מאת:
לילוש - לא בפורום הזה...
כותרת:
אבל אם, נניח, את ממילא נוהגת לכתוב גם בפורום אחר ששם אפשר לצרף קבצים, את יכולה לצרף לשם את הקובץ, ולשים כאן לינק להודעה שלך בפורום האחר.
שימי לב שגם בפורומים אחרים אי אפשר לצרף כל סוג וכל גודל של קובץ.
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
16/1/2003 21:53
מישהי מכירה את דר' קוקיה מראשון לציון או דר' גונן מרחובות ?
-
פיר
16/1/2003 21:53
welcome home ! (ל"ת)
-
תמי
16/1/2003 21:54
כמובן מיועד לך, פולינה (ל"ת)
-
תמי
16/1/2003 21:54
משהי/ו מכיר חוג של יוגה אשטנגה באזור הוד-השרון? (ל"ת)
-
שואלת
16/1/2003 22:06
סדנאת בישול טובה - נישהי מכירה
-
דפנה - א
16/1/2003 22:09
ובגלל שגאון המחשבים הפרטי שלי נמצא לו אי שם...
-
לילוש
16/1/2003 22:13
לגבי סדנת בישול-
-
לירון
16/1/2003 22:25
ועוד לגבי סדנת בישול - בבית הספר ,בישולים' המהולל יש גם סדנאות בנות יום.
-
לילוש
16/1/2003 22:31
תמיצ'קה - תודה. ולפיר - חיפוש 'גונן' במנוע החיפוש העלה מספר דיונים, כולל אחד משלשום (בפנים)
-
פולינה
16/1/2003 23:03
דיאנה-זה נמצא אצלי בoutlook בתור הודעת מייל (תמונה). אני לא יודעת א י ך מצרפים הודעה. (ל"ת)
-
לילוש
16/1/2003 23:26
עדה מכירה את ד"ר קוקיה. כתבי לי למייל ואשלח לך את המייל או הטלפון של עדה. (ל"ת)
-
ענבל ל
17/1/2003 01:43
לילוש, ניסיון חוזר אחרי שכתבתי הודעה ארוכה ארוכה שנמחקה:
-
דיאנה
17/1/2003 06:35
לגבי קוקיה וגונן...
-
איימי
17/1/2003 08:08
מחפשים עבודה - ארכיטקט ומעצבת גרפית
-
טנגה
17/1/2003 09:11
*** דיאנה תודה ובוקר טוב. אני מייד מנסה*** (ל"ת)
-
לילוש
17/1/2003 10:54
האם למישהי יש עיתון של יום א ה 5.1 ? לא משנה ידיעות או מעריב
-
איריס אשוח
17/1/2003 10:54
יש לי את "מעריב". (ל"ת)
-
אילה
17/1/2003 10:55
הי איריס, אין לי את העיתון, רק רציתי להגיד לך שבני הבכור נולד ב- 5 לינואר
-
אסנת ש.
17/1/2003 11:06
החוג שלנו נפתח
-
אנט
17/1/2003 17:18
אני מחפשת קטע/שיר/פרוזה לאחותי שהתחתנה. משהו יפה שמדבר על זוגיות/נישואין/שותפות. יש למישהי רעיון? תודה (ל"ת)
-
עפרי
17/1/2003 17:22
מישהי יכולה להמליץ על יוגה להריון
-
מיכל
17/1/2003 17:37
דירה להשכרה
-
תמרה
18/1/2003 09:10
מיכל, אירית פלקוביץ מלמדת יוגה במרכז מ.מ.ש. בשיכון דן
-
נעמי גטניו
18/1/2003 12:53
עבודה סוציאלית - אולי מישהי יודעת איפה לומדים, דרישות וכו' וכו' וכו'?? תודה (ל"ת)
-
לילוש
18/1/2003 14:14
טיולון
-
אלונה
18/1/2003 16:49
לילוש, אם את אקדמאית יש במרבית האוניברסיטאות תוכניות הסבה
-
אסתית
18/1/2003 22:13
לילוש - את יכולה לשאול בפורום תכנון קריירה בתפוז
-
א
19/1/2003 01:08
צילום אומנותי לשנים בהריון
-
Shusha
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש