|
20/1/2003 22:36
|
ליאתיתי
|
מאת:
|
|
לאמא ואבא ולורד 2
|
כותרת:
|
זה היה גם אצלנו, ולכן באמת הישר עם המגבת לפוזת האכילה. אחרי תקופה כזו החליף את הציצי מוצצי, ולאט לאט גם זה נעלם. זו באמת תעלומה שגםצ אני נוטה לחשוב שזה עושה להם דז'ה-וו מהלידה ובגלל זה הם לוקחים את זה קשה. או במילים אחרות ורד2, הוצאת לי ת'מילים מההקלדה
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|