פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
20/1/2003 22:36 ליאתיתי מאת:
לאמא ואבא ולורד 2 כותרת:
זה היה גם אצלנו, ולכן באמת הישר עם המגבת לפוזת האכילה. אחרי תקופה כזו החליף את הציצי מוצצי, ולאט לאט גם זה נעלם. זו באמת תעלומה שגםצ אני נוטה לחשוב שזה עושה להם דז'ה-וו מהלידה ובגלל זה הם לוקחים את זה קשה.
או במילים אחרות ורד2, הוצאת לי ת'מילים מההקלדה

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
20/1/2003  20:54 אמא ואבא יקרים - מעיין של ליב
20/1/2003  21:04 מצטערת שאני נדחפת עם שאלה אחרת - טלי
20/1/2003  21:28 הבטן, הבטן - אמא 11
20/1/2003  22:00 טלי, אולי הוא פשוט לא מספיק עייף.. - עידית-ת
20/1/2003  22:11 עידית, הילד הזה אף פעם לא עייף - טלי
20/1/2003  22:29 לאמא ואבא : - ורד2
20/1/2003  22:42 אמא ואבא-נראה לי - אמאמה
20/1/2003  23:40 בחיי, גם שקדי-כולה בן שבועיים,מאד רגוע באמבטיה וצורח מיד כשמוציאים אותו. הציצי הוא באמת פתרון מצויין שגיליתי וטוב לדעת שכולנו באמבטיה אחת (ל"ת) - איריס אשוח
20/1/2003  23:48 טלי, אם הוא פוחד מהחושך שימי לו מנורה - דיאנה
20/1/2003  23:57 והילה שלי כבר בת נשה ושלשוה חודשים ובוכה... - שרי
21/1/2003  06:34 עוד פרתון - לשיר שיר מיוחד של אחרי האמבטיה - רותם ו שות
21/1/2003  06:35 פרתון = פתרון.. (ל"ת) - רותם ו שות
21/1/2003  11:02 שרי, את כנראה צודקת, פשוט עצוב לה שנגמר - ענת ב
21/1/2003  11:17 לאמא ואבא, הנה נתיב לדיון רב טיפים בנושא היציאה מהאמבטיה בגיל הרך מאוד - ענת ב
21/1/2003  16:57 לטלי - רעיון נוסף - איריס גוב
21/1/2003  21:15 איריס תודה רבה על הרעיון...ננסה גם את זה - טלי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש