פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
21/1/2003 11:02 ענת ב מאת:
שרי, את כנראה צודקת, פשוט עצוב לה שנגמר כותרת:
והפתרון - תנו *לה* "להחליט" שהגיע הזמן לצאת, ובכך תקלו עליה את המעבר. אם אתם עושים אמבטיה עם פקק ומים, אפשר לשחק ב"להוציא את הפקק ולראות איך המים נעלמים והצעצועים מסתובבים סביב חור הניקוז". אפשר לארגן טקס רחצה ויבוש לצעצועים, שבסופו מניחים אותם על מדף, ואז האמבטיה ריקה ו"משעממת". אם הפעוט יודע שבסוף האמבטייה יש "כיף" מיוחד, למשל, ספר שקוראים מיד אחרי, או דקלום ששומרים לשעת היבוש וההלבשה, גם זה עשוי להקל - זו בעצם וריאציה על "אובייקט מעבר". מה שעובד אצלינו כבר שבועות ארוכים, זו ההבטחה שאחרי שנתייבש ונתלבש, היא תוכל להשתולל על המיטה של אחיה הגדול, שעליה אסור לה לעלות סתם כך.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
20/1/2003  20:54 אמא ואבא יקרים - מעיין של ליב
20/1/2003  21:04 מצטערת שאני נדחפת עם שאלה אחרת - טלי
20/1/2003  21:28 הבטן, הבטן - אמא 11
20/1/2003  22:00 טלי, אולי הוא פשוט לא מספיק עייף.. - עידית-ת
20/1/2003  22:11 עידית, הילד הזה אף פעם לא עייף - טלי
20/1/2003  22:29 לאמא ואבא : - ורד2
20/1/2003  22:36 לאמא ואבא ולורד 2 - ליאתיתי
20/1/2003  22:42 אמא ואבא-נראה לי - אמאמה
20/1/2003  23:40 בחיי, גם שקדי-כולה בן שבועיים,מאד רגוע באמבטיה וצורח מיד כשמוציאים אותו. הציצי הוא באמת פתרון מצויין שגיליתי וטוב לדעת שכולנו באמבטיה אחת (ל"ת) - איריס אשוח
20/1/2003  23:48 טלי, אם הוא פוחד מהחושך שימי לו מנורה - דיאנה
20/1/2003  23:57 והילה שלי כבר בת נשה ושלשוה חודשים ובוכה... - שרי
21/1/2003  06:34 עוד פרתון - לשיר שיר מיוחד של אחרי האמבטיה - רותם ו שות
21/1/2003  06:35 פרתון = פתרון.. (ל"ת) - רותם ו שות
21/1/2003  11:17 לאמא ואבא, הנה נתיב לדיון רב טיפים בנושא היציאה מהאמבטיה בגיל הרך מאוד - ענת ב
21/1/2003  16:57 לטלי - רעיון נוסף - איריס גוב
21/1/2003  21:15 איריס תודה רבה על הרעיון...ננסה גם את זה - טלי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש