פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
20/1/2003 23:54 שרי מאת:
המון אושר וברכות למשפחה החדשה.... איזה שם מקסים עידן.. שיעבור עליו עידן של ברכה ואהבה... (ל"ת) כותרת:


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
20/1/2003  22:48 מזל טוב!! (ל"ת) - אמא של ליאור
20/1/2003  22:48 Mazal Tov. Kol Hacavod! You did it your way!! Good for you. Another strong Mama! (ל"ת) - Ilana Shemesh, natural midwife
20/1/2003  22:52 רינתי!!!!!!!!!!!! איזה התרגשות! איזה חלומיות! איזה מלכה את! - אוריתה
20/1/2003  22:54 רינת!!! מליון מזל טובים! איזה יופי!! (ל"ת) - נירה
20/1/2003  23:04 איזה כייף מזל טוב (ל"ת) - Adi
20/1/2003  23:06 המון מזל טוב והצלחה ונחת מהילד!! (ל"ת) - שרה
20/1/2003  23:11 יופי!!! מדהים!!! כן ירבו רגעי האושר שלך מהבונבון הקטן!!! מאושרת בשבילך (ל"ת) - איריס אשוח
20/1/2003  23:16 נהדר. מזל טוב ושימשיך בקלות!!! (ל"ת) - לילוש
20/1/2003  23:18 רינת יקרה!! המון המון מזל טוב!! שולחת אושר, בריאות ואהבה לכולכם (ל"ת) - אסתית
20/1/2003  23:19 חיכיתי כבר להגיב כאן בפורום ללידה שלך - iriti
20/1/2003  23:30 רינתי, שמחה לקרא את ההודעה המרגשת שלך - מירב שרמן
20/1/2003  23:42 הי רינת ועידן ואבא, שתבורכו בהמון המון אושר ומזל (ל"ת) - אנט
21/1/2003  00:52 מזל טוב! נשמע כמו אחלה לידה! כל הכבוד על הביות, ההנקה, וכל שאר סעיפי האסרטיביות. רוב בריאות ואושר! (ל"ת) - ענבל ל
21/1/2003  06:32 עכשיו אני יודעת מה נירית עשתה אתמול בלניאדו! - רותם ו שות
21/1/2003  09:02 נ פ ל א ! המון מזלטובים!!! את נשמעת מ א ו ש ר ת ! (ל"ת) - תמי
21/1/2003  09:18 וואו רינתי איזה יופי !!!! את נשמעת מדהים ! - זהר
21/1/2003  10:14 רינת ויואב - מזל טוב!!! - יעל
21/1/2003  11:09 שחר הפציע על עידן חדש! איזה יופי של הודעה לפתוח איתה את הבוקר, המון מזל טוב לכל המשפחה!! (ל"ת) - אסנת ש.
21/1/2003  16:26 רינת חמודה, המוני מזל טובים, והלוואי וההתלהבות הנשמעת ממילותיך לא תדעך לעולם. (ל"ת) - איריס גוב
21/1/2003  18:57 אם מישהי עדיין שם... - רינת
21/1/2003  19:44 מזל"ט, שפע חלב, ושפע ארוחות נהדרות גם לך. בהולד לסיפור המלא (ל"ת) - רותי קרני הורוביץ
21/1/2003  20:27 מזל טוב ועד 120 . ל"ת (ל"ת) - יוליה
21/1/2003  21:21 מ ז ל ט ו ב!!!!!! מחכה בקוצר רוח לסיפור המלא.... (ל"ת) - לירון
22/1/2003  10:29 רינתי גם הג'ינסים בארון (עמוק בארון) סבורים שאני ענקית... אני לשירותך ביום א' ותמיד. (ל"ת) - זהר


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש