פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
21/1/2003 09:02
תמי
מאת:
נ פ ל א ! המון מזלטובים!!! את נשמעת מ א ו ש ר ת ! (ל"ת)
כותרת:
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
20/1/2003 22:48
מזל טוב!! (ל"ת)
-
אמא של ליאור
20/1/2003 22:48
Mazal Tov. Kol Hacavod! You did it your way!! Good for you. Another strong Mama! (ל"ת)
-
Ilana Shemesh, natural midwife
20/1/2003 22:52
רינתי!!!!!!!!!!!! איזה התרגשות! איזה חלומיות! איזה מלכה את!
-
אוריתה
20/1/2003 22:54
רינת!!! מליון מזל טובים! איזה יופי!! (ל"ת)
-
נירה
20/1/2003 23:04
איזה כייף מזל טוב (ל"ת)
-
Adi
20/1/2003 23:06
המון מזל טוב והצלחה ונחת מהילד!! (ל"ת)
-
שרה
20/1/2003 23:11
יופי!!! מדהים!!! כן ירבו רגעי האושר שלך מהבונבון הקטן!!! מאושרת בשבילך (ל"ת)
-
איריס אשוח
20/1/2003 23:16
נהדר. מזל טוב ושימשיך בקלות!!! (ל"ת)
-
לילוש
20/1/2003 23:18
רינת יקרה!! המון המון מזל טוב!! שולחת אושר, בריאות ואהבה לכולכם (ל"ת)
-
אסתית
20/1/2003 23:19
חיכיתי כבר להגיב כאן בפורום ללידה שלך
-
iriti
20/1/2003 23:30
רינתי, שמחה לקרא את ההודעה המרגשת שלך
-
מירב שרמן
20/1/2003 23:42
הי רינת ועידן ואבא, שתבורכו בהמון המון אושר ומזל (ל"ת)
-
אנט
20/1/2003 23:54
המון אושר וברכות למשפחה החדשה.... איזה שם מקסים עידן.. שיעבור עליו עידן של ברכה ואהבה... (ל"ת)
-
שרי
21/1/2003 00:52
מזל טוב! נשמע כמו אחלה לידה! כל הכבוד על הביות, ההנקה, וכל שאר סעיפי האסרטיביות. רוב בריאות ואושר! (ל"ת)
-
ענבל ל
21/1/2003 06:32
עכשיו אני יודעת מה נירית עשתה אתמול בלניאדו!
-
רותם ו שות
21/1/2003 09:18
וואו רינתי איזה יופי !!!! את נשמעת מדהים !
-
זהר
21/1/2003 10:14
רינת ויואב - מזל טוב!!!
-
יעל
21/1/2003 11:09
שחר הפציע על עידן חדש! איזה יופי של הודעה לפתוח איתה את הבוקר, המון מזל טוב לכל המשפחה!! (ל"ת)
-
אסנת ש.
21/1/2003 16:26
רינת חמודה, המוני מזל טובים, והלוואי וההתלהבות הנשמעת ממילותיך לא תדעך לעולם. (ל"ת)
-
איריס גוב
21/1/2003 18:57
אם מישהי עדיין שם...
-
רינת
21/1/2003 19:44
מזל"ט, שפע חלב, ושפע ארוחות נהדרות גם לך. בהולד לסיפור המלא (ל"ת)
-
רותי קרני הורוביץ
21/1/2003 20:27
מזל טוב ועד 120 . ל"ת (ל"ת)
-
יוליה
21/1/2003 21:21
מ ז ל ט ו ב!!!!!! מחכה בקוצר רוח לסיפור המלא.... (ל"ת)
-
לירון
22/1/2003 10:29
רינתי גם הג'ינסים בארון (עמוק בארון) סבורים שאני ענקית... אני לשירותך ביום א' ותמיד. (ל"ת)
-
זהר
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש