ליאת יקרה, לא מסרת הרבה פרטים אבל אנסה להתייחס: כדי לאבחן לחץ דם גבוה בהריון לא מספיקה מדידה אחת לא תקינה. ההגדרה של לחץ דם גבוה בהריון היא של 140/90 או יותר, או יחסית למדידות הקודמות - עלייה של 15 דיאסטולי (המספר הימני) או 30 סיסטולי (המספר השמאלי). חוץ מזה, צריך להתייחס להרבה פרמטרים אחרים - האם ההריון תקין, אם יש בעיות בריאותיות אחרות, וכו'. ממה שאת מספרת - כדאי שתהיי במעקב, ואם המדידות הגבוהות לא חוזרות על עצמן - כנראה אין מה לדאוג. המשך הריון מוצלח...
|
תוכן התגובה:
|