פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
26/1/2003 11:18 נומי מאת:
לחץ דם גבוה כותרת:
ליאת יקרה,
לא מסרת הרבה פרטים אבל אנסה להתייחס:
כדי לאבחן לחץ דם גבוה בהריון לא מספיקה מדידה אחת לא תקינה.
ההגדרה של לחץ דם גבוה בהריון היא של 140/90 או יותר, או יחסית למדידות הקודמות - עלייה של 15 דיאסטולי (המספר הימני) או 30 סיסטולי (המספר השמאלי).
חוץ מזה, צריך להתייחס להרבה פרמטרים אחרים - האם ההריון תקין, אם יש בעיות בריאותיות אחרות, וכו'.
ממה שאת מספרת - כדאי שתהיי במעקב, ואם המדידות הגבוהות לא חוזרות על עצמן - כנראה אין מה לדאוג.
המשך הריון מוצלח...

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
25/1/2003  22:06 לחץ דם שנחשב תקין הוא 120 על 80 - אריאלש
25/1/2003  22:12 ליאת יקרה, אין לי תשובות בשבילך, אבל - לירון
26/1/2003  11:41 ערכי לחץ דם - גלגל
26/1/2003  20:12 גם אצלי עלה הלחץ - iriti
26/1/2003  21:35 הכי חשוב לא להכנס להסטריה - מאיה
27/1/2003  00:49 this is very normal. More than 140/90 needs to be checked (ל"ת) - Ilana Shemesh, natural midwife


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש