פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
26/1/2003 20:12 iriti מאת:
גם אצלי עלה הלחץ כותרת:
הרופא שלי ממש לא מודאג למרות שבטיפת חלב יש היסטריה קלה...
אצלי זה 140/90 כמעט בכל בדיקה (התחיל ב-110/70) בנוסף לבצקות ואני בודקת באופן קבוע על מנת לוודא שלא יעלה. כל עוד לא יעלה מעבר לערכים האלו זה בסדר. כאשר הערך הנמוך מגיע ל-110-115 אז צריך כבר לילד.
חשוב מאד שלחץ הדם הגבוה לא מתווסף לעוד סימנים לרעלת הריון כמו: טשטוש ראיה, בצקות, וחלבון בשתן.

הכי חשוב, להיות רגועה!!!!! תנצלי את המצב למנוחה ואם את עובדת הרבה שעות ביום, תעבדי פחות.

תרגישי טוב
עירית

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
25/1/2003  22:06 לחץ דם שנחשב תקין הוא 120 על 80 - אריאלש
25/1/2003  22:12 ליאת יקרה, אין לי תשובות בשבילך, אבל - לירון
26/1/2003  11:18 לחץ דם גבוה - נומי
26/1/2003  11:41 ערכי לחץ דם - גלגל
26/1/2003  21:35 הכי חשוב לא להכנס להסטריה - מאיה
27/1/2003  00:49 this is very normal. More than 140/90 needs to be checked (ל"ת) - Ilana Shemesh, natural midwife


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש