הרופא שלי ממש לא מודאג למרות שבטיפת חלב יש היסטריה קלה... אצלי זה 140/90 כמעט בכל בדיקה (התחיל ב-110/70) בנוסף לבצקות ואני בודקת באופן קבוע על מנת לוודא שלא יעלה. כל עוד לא יעלה מעבר לערכים האלו זה בסדר. כאשר הערך הנמוך מגיע ל-110-115 אז צריך כבר לילד. חשוב מאד שלחץ הדם הגבוה לא מתווסף לעוד סימנים לרעלת הריון כמו: טשטוש ראיה, בצקות, וחלבון בשתן.
הכי חשוב, להיות רגועה!!!!! תנצלי את המצב למנוחה ואם את עובדת הרבה שעות ביום, תעבדי פחות.
תרגישי טוב עירית
|
תוכן התגובה:
|