פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
26/1/2003 13:20 מירב שרמן מאת:
האם את נחושה או מרגישה נקרעת כותרת:
אם את מרגישה שיש לך קושי לתת בקבוק (ולו הקטן ביותר) - ביתך כנראה חשה בכך.
אני קיבלתי את זה בשיא הקיצוניות עם ביתי הקטנה.
עד גיל 11 חודש בקושי הכניסה משהו לפה, לא בקבוק ובקושי אוכל- היתה עושה מן פרצוף חמוץ ומצטמרר, הנקתי גם כשכבר לא ממש התאים לי- כי לא נמצאו חלופות.
אבל כשהבנתי לילה אחד מיוחד איזה נזק אני גורמת לעצמי בכפיה הזו ובעקיפין גם לא, היה ברור לי שכאן עוצרים.
בעלי עשה את העבודה הקשה עם הבקבוק בלילות, ותוך שלושה ימים הענין הסתדר, ועם הזמן היא התגלתה כאכלנית גדולה- לא בוחלת בכלום.
סליחה שהפלתי עליך את הסיפור שלי, אבל תבדקי אולי איפה את מתנדנדת, איפה את לא ברורה, אם יש מישהו שיוכל לעשות את זה יותר טוב (בד"כ עובד) - כמובן כשאת בכלל לא באזור!!!
בהצלחה, ובסה"כ זו לא העדרות ממושכת מדי, מאחלת לכם שתעברו את המשוכה בשלום.
מירב.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
26/1/2003  11:11 למה לא להתייעץ עם יועצת הנקה? (ל"ת) (ל"ת) - איריס ל
26/1/2003  11:26 אצלנו הצליח עם הבקבוק דווקא כשהיא לא היתה ממש רעבה, אלא אחרי הנקה, כמשחק. אח"כ כבר לא היתה בעיה (ל"ת) - המשיבון
26/1/2003  13:30 צרת רבים ... - מיכל ל
26/1/2003  17:41 פתרון ובקשה - אלה ה"ותיקה"
26/1/2003  22:07 עוד מס' טיפים - דנה להט
26/1/2003  22:36 הפניה לדיונים קודמים עמוסי עצות וטיפים - דיאנה
26/1/2003  23:02 אל יאוש.. - מירב.ל
27/1/2003  02:06 דנה!!! מה נשמע? דיברתי היום עם קרן-לי. תשמרי על קשר, טוב? (ל"ת) - ענבל ל


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש