אם את מרגישה שיש לך קושי לתת בקבוק (ולו הקטן ביותר) - ביתך כנראה חשה בכך. אני קיבלתי את זה בשיא הקיצוניות עם ביתי הקטנה. עד גיל 11 חודש בקושי הכניסה משהו לפה, לא בקבוק ובקושי אוכל- היתה עושה מן פרצוף חמוץ ומצטמרר, הנקתי גם כשכבר לא ממש התאים לי- כי לא נמצאו חלופות. אבל כשהבנתי לילה אחד מיוחד איזה נזק אני גורמת לעצמי בכפיה הזו ובעקיפין גם לא, היה ברור לי שכאן עוצרים. בעלי עשה את העבודה הקשה עם הבקבוק בלילות, ותוך שלושה ימים הענין הסתדר, ועם הזמן היא התגלתה כאכלנית גדולה- לא בוחלת בכלום. סליחה שהפלתי עליך את הסיפור שלי, אבל תבדקי אולי איפה את מתנדנדת, איפה את לא ברורה, אם יש מישהו שיוכל לעשות את זה יותר טוב (בד"כ עובד) - כמובן כשאת בכלל לא באזור!!! בהצלחה, ובסה"כ זו לא העדרות ממושכת מדי, מאחלת לכם שתעברו את המשוכה בשלום. מירב.
|
תוכן התגובה:
|