פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
26/1/2003 13:30 מיכל ל מאת:
צרת רבים ... כותרת:
אני חזרתי לפני שבוע לעבודה, והודיה בת חמישה וחצי חודשים (האמת כבר יותר) - מסרבת לאכול מבקבוק. אז היא עושה שביתות רעב, ולפעמים מסכימה קצת - אני מקווה שבסוף היא תסכים. בינתיים - כשאני חוזרת הביתה היא די נצמדת אלי ואל הציצי...
לגבייך - אם את נעדרת רק לארבע שעות - זה נראה לי ממש ממש לא נורא, כי בגיל הזה גם ככה הם בדר"כ יכולים למשוך בכיף ארבע שעות בלי לאכול.

שיהיה בהצלחה!

מיכל

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
26/1/2003  11:11 למה לא להתייעץ עם יועצת הנקה? (ל"ת) (ל"ת) - איריס ל
26/1/2003  11:26 אצלנו הצליח עם הבקבוק דווקא כשהיא לא היתה ממש רעבה, אלא אחרי הנקה, כמשחק. אח"כ כבר לא היתה בעיה (ל"ת) - המשיבון
26/1/2003  13:20 האם את נחושה או מרגישה נקרעת - מירב שרמן
26/1/2003  17:41 פתרון ובקשה - אלה ה"ותיקה"
26/1/2003  22:07 עוד מס' טיפים - דנה להט
26/1/2003  22:36 הפניה לדיונים קודמים עמוסי עצות וטיפים - דיאנה
26/1/2003  23:02 אל יאוש.. - מירב.ל
27/1/2003  02:06 דנה!!! מה נשמע? דיברתי היום עם קרן-לי. תשמרי על קשר, טוב? (ל"ת) - ענבל ל


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש