אני חזרתי לפני שבוע לעבודה, והודיה בת חמישה וחצי חודשים (האמת כבר יותר) - מסרבת לאכול מבקבוק. אז היא עושה שביתות רעב, ולפעמים מסכימה קצת - אני מקווה שבסוף היא תסכים. בינתיים - כשאני חוזרת הביתה היא די נצמדת אלי ואל הציצי... לגבייך - אם את נעדרת רק לארבע שעות - זה נראה לי ממש ממש לא נורא, כי בגיל הזה גם ככה הם בדר"כ יכולים למשוך בכיף ארבע שעות בלי לאכול.
שיהיה בהצלחה!
מיכל
|
תוכן התגובה:
|