פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
29/1/2003 14:38
אסתית
מאת:
האא, שכחתי, השם של החברה "פמינה" (ל"ת)
כותרת:
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
29/1/2003 10:54
תזהרו מוירוסים וכל מיני אנשים מהאינטרנט שאתם לא מכירים (ל"ת)
-
משביתת השמחות
29/1/2003 10:56
אכן צריך להיזהר ! (ל"ת)
-
נועה של הים...
29/1/2003 11:12
שלום נעה וברוכה הבאה לפורום אומנות הלידה. אנא קיראי את תקנון האתר לשמאלך. גלישה נעימה (ל"ת)
-
Adi
29/1/2003 12:25
נדחפת עם הברקת בחירות (לא יכולתי להתאפק):
-
אמא הותיקה
29/1/2003 12:40
היא לא תחזור כי הימאים לא מצביעים... (ל"ת)
-
Hilla
29/1/2003 12:50
אם כבר מתעכבים על קטנות, אז את צודקת: הפעם הם לא מצביעים, כי לא היו 14 ימאים ישראליים בלב-ים. אבל זה לא ממש חשוב לפאנץ' ליין, נכון? (ל"ת) (ל"ת)
-
אמא הותיקה
29/1/2003 12:52
LOL אמא!! (ל"ת)
-
אסנת ש.
29/1/2003 13:07
מה באמת? צריך שיהיו 14 ימאים? בחיי שכל רגע לומדים פה משהו חדש
-
ענת ב
29/1/2003 13:37
אני הלכתי לקלפי עם שלוש אפרוחות בנות חמש פלוס מינוס שהחזיקו יד ביד בשרשרת
-
Adi
29/1/2003 14:16
וגם אני נדחפת אבל עם המלצה על חנות מפעל של הלבשה תחתונה
-
אסתית
29/1/2003 14:23
אסתית, אחלה - אבל מה שם המפעל/יצרן? (ל"ת) (ל"ת)
-
אמא הותיקה
29/1/2003 22:21
אמא הותיקה-אויש הרג אותי מצחוק החמוד שלך.להיפך תמשיכי לשלוח הברקות כאלו זה רק עושה שמח (ל"ת)
-
איריס אשוח
30/1/2003 22:32
נהפוך הוא אמא יקרה - כל הברקה היא מבורכה... ובענין הימאים..
-
שרי
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש