|
30/1/2003 22:32
|
שרי
|
מאת:
|
|
נהפוך הוא אמא יקרה - כל הברקה היא מבורכה... ובענין הימאים..
|
כותרת:
|
צריכים להיות לפחות 14 ימאים ישראלים על אותה ספינה כדי שיהיה בה קלפי ולא מפוזרים על פני כל האניות כך שפשוט לא היתה אניה שכזו - טוב נו בטח - כולם שם תאלינדים וסינים...אין אין יותר עבודה עברית....
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|