פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
30/1/2003 22:32 שרי מאת:
נהפוך הוא אמא יקרה - כל הברקה היא מבורכה... ובענין הימאים.. כותרת:
צריכים להיות לפחות 14 ימאים ישראלים על אותה ספינה כדי שיהיה בה קלפי ולא מפוזרים על פני כל האניות כך שפשוט לא היתה אניה שכזו - טוב נו בטח - כולם שם תאלינדים וסינים...אין אין יותר עבודה עברית....

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
29/1/2003  10:54 תזהרו מוירוסים וכל מיני אנשים מהאינטרנט שאתם לא מכירים (ל"ת) - משביתת השמחות
29/1/2003  10:56 אכן צריך להיזהר ! (ל"ת) - נועה של הים...
29/1/2003  11:12 שלום נעה וברוכה הבאה לפורום אומנות הלידה. אנא קיראי את תקנון האתר לשמאלך. גלישה נעימה (ל"ת) - Adi
29/1/2003  12:25 נדחפת עם הברקת בחירות (לא יכולתי להתאפק): - אמא הותיקה
29/1/2003  12:40 היא לא תחזור כי הימאים לא מצביעים... (ל"ת) - Hilla
29/1/2003  12:50 אם כבר מתעכבים על קטנות, אז את צודקת: הפעם הם לא מצביעים, כי לא היו 14 ימאים ישראליים בלב-ים. אבל זה לא ממש חשוב לפאנץ' ליין, נכון? (ל"ת) (ל"ת) - אמא הותיקה
29/1/2003  12:52 LOL אמא!! (ל"ת) - אסנת ש.
29/1/2003  13:07 מה באמת? צריך שיהיו 14 ימאים? בחיי שכל רגע לומדים פה משהו חדש - ענת ב
29/1/2003  13:37 אני הלכתי לקלפי עם שלוש אפרוחות בנות חמש פלוס מינוס שהחזיקו יד ביד בשרשרת - Adi
29/1/2003  14:16 וגם אני נדחפת אבל עם המלצה על חנות מפעל של הלבשה תחתונה - אסתית
29/1/2003  14:23 אסתית, אחלה - אבל מה שם המפעל/יצרן? (ל"ת) (ל"ת) - אמא הותיקה
29/1/2003  14:38 האא, שכחתי, השם של החברה "פמינה" (ל"ת) - אסתית
29/1/2003  22:21 אמא הותיקה-אויש הרג אותי מצחוק החמוד שלך.להיפך תמשיכי לשלוח הברקות כאלו זה רק עושה שמח (ל"ת) - איריס אשוח


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש