פז מחר אמור לקבל חיסון של גיל חודשיים (שנדחה כבר פעמיים ע"י טיפת חלב) אבל הוא קצת מחרחר וממש קצת משתעל. רופא הילדים טוען שאם אין לו חום אפשר לעשות את החיסון. אמא שלי ואחותי טוענות שכדאי לחכות כדי שתופעות הלוואי לא יהיו יותר קשות. מה דעתכן?
|
תוכן התגובה:
|