פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
29/1/2003 16:39 אמא של פז מאת:
אופס, ברחה לי ההודעה... כותרת:
פז מחר אמור לקבל חיסון של גיל חודשיים (שנדחה כבר פעמיים ע"י טיפת חלב) אבל הוא קצת מחרחר וממש קצת משתעל. רופא הילדים טוען שאם אין לו חום אפשר לעשות את החיסון. אמא שלי ואחותי טוענות שכדאי לחכות כדי שתופעות הלוואי לא יהיו יותר קשות.
מה דעתכן?

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
29/1/2003  18:44 אני חיסנתי לא מזמן את אריאל (בתי) - אריאלש
29/1/2003  21:02 לא לחסן כל כל מהר - הדס אלוני
29/1/2003  21:24 הי הדס. האם הבת שלך קבלה רק טטנוס או טטנוס מאורב עם דפטריה. האם קיים טטנוס נקי? (ל"ת) - אריאלה
29/1/2003  22:52 כידוע אני שוללת חיסונים לחלוטין - שרה
30/1/2003  08:59 לדעתי תמיד מומלץ לתת רק כשהילד בריא לחלוטין (ז"א אני עם אמא שלך ואחותך). תהיו בריאים (ל"ת) - Adi
30/1/2003  22:00 אפשר לקנות חיסון טטנוס בנפרד - הדס


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש