פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
29/1/2003 22:52
שרה
מאת:
כידוע אני שוללת חיסונים לחלוטין
כותרת:
אבל יש גיבוי אלטרנטיבי ידידיותי שהילד לא ישאר חשוף למחלות מסוכנות.
אם את מעוניינת בפרטים את יכולה לכתוב אלי באימיל. כתבתי על זה המון ומה אחזור על זה כמו פטיפון שבור?
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
29/1/2003 16:39
אופס, ברחה לי ההודעה...
-
אמא של פז
29/1/2003 18:44
אני חיסנתי לא מזמן את אריאל (בתי)
-
אריאלש
29/1/2003 21:02
לא לחסן כל כל מהר
-
הדס אלוני
29/1/2003 21:24
הי הדס. האם הבת שלך קבלה רק טטנוס או טטנוס מאורב עם דפטריה. האם קיים טטנוס נקי? (ל"ת)
-
אריאלה
30/1/2003 08:59
לדעתי תמיד מומלץ לתת רק כשהילד בריא לחלוטין (ז"א אני עם אמא שלך ואחותך). תהיו בריאים (ל"ת)
-
Adi
30/1/2003 22:00
אפשר לקנות חיסון טטנוס בנפרד
-
הדס
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש