פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
29/1/2003 20:20
זיוה
מאת:
לשולי
כותרת:
גיל חודשיים וחצי זה גיל של צמיחה שמתבטאת בשינה ואכילה. יחד עם זה שווה לבדוק מדי פעם שהכל בסדר ושאין לו חום, או להיפך, שהוא לא קר חלילה. אם את לא שקטה, לא יקרה כלום מטלפון לרופא הילדים ולו רק לשם השקט הנפשי שלך.
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
29/1/2003 21:37
הוא קם לאכול וחוזר לישון? או שהוא לא קם בכלל?
-
לירון
30/1/2003 08:58
גם לנו היו ימים כאלה
-
טנגה
30/1/2003 08:59
גם לליב היה יום שינה ביום שני עם הפסקות של כמה שלוקים וחזרה למיטה יום למחרת לא ישנה כל היום רק על הידיים אני קרועה .....:-( (ל"ת)
-
מעיין של ליב
30/1/2003 10:07
תודה לכן ! היום זה כבר הסתדר והוא עירני ובמצב רוח טוב. (ל"ת)
-
שולי
30/1/2003 10:51
מעבירה נושא - נסיעה לחו"ל
-
טנגה
30/1/2003 19:03
תחשבי טוב טוב טוב טוב לפני
-
ליאתיתי
31/1/2003 17:18
לטנגה ו ליאתיתי לשם שינוי אני לא מסכימה איתך..
-
שרי
31/1/2003 18:44
שרי וטנגה - לא דיברתי על הטראומה לילד (איזו טראומה?), אלא לאמא. זה נראה לי קשה עד בלתי אפשרי בתור אמא בשלב זה. (ל"ת)
-
ליאתיתי
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש