פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
30/1/2003 10:51
טנגה
מאת:
מעבירה נושא - נסיעה לחו"ל
כותרת:
בעלי נורא רוצה שניסע לחופש בחו"ל בלי (!) הילד, ומבקש את עצתכן לגבי הגיל המוקדם האפשרי לעשות את זה בו. מדובר על 3 ,4 ימים, ועל ילד (שלפחות בינתיים) הוא רגוע ומלאכי (כרגע בן 3 חודשים). מה דעתכן?
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
29/1/2003 20:20
לשולי
-
זיוה
29/1/2003 21:37
הוא קם לאכול וחוזר לישון? או שהוא לא קם בכלל?
-
לירון
30/1/2003 08:58
גם לנו היו ימים כאלה
-
טנגה
30/1/2003 08:59
גם לליב היה יום שינה ביום שני עם הפסקות של כמה שלוקים וחזרה למיטה יום למחרת לא ישנה כל היום רק על הידיים אני קרועה .....:-( (ל"ת)
-
מעיין של ליב
30/1/2003 10:07
תודה לכן ! היום זה כבר הסתדר והוא עירני ובמצב רוח טוב. (ל"ת)
-
שולי
30/1/2003 19:03
תחשבי טוב טוב טוב טוב לפני
-
ליאתיתי
31/1/2003 17:18
לטנגה ו ליאתיתי לשם שינוי אני לא מסכימה איתך..
-
שרי
31/1/2003 18:44
שרי וטנגה - לא דיברתי על הטראומה לילד (איזו טראומה?), אלא לאמא. זה נראה לי קשה עד בלתי אפשרי בתור אמא בשלב זה. (ל"ת)
-
ליאתיתי
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש