פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
30/1/2003 10:51 טנגה מאת:
מעבירה נושא - נסיעה לחו"ל כותרת:
בעלי נורא רוצה שניסע לחופש בחו"ל בלי (!) הילד, ומבקש את עצתכן לגבי הגיל המוקדם האפשרי לעשות את זה בו. מדובר על 3 ,4 ימים, ועל ילד (שלפחות בינתיים) הוא רגוע ומלאכי (כרגע בן 3 חודשים). מה דעתכן?


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
29/1/2003  20:20 לשולי - זיוה
29/1/2003  21:37 הוא קם לאכול וחוזר לישון? או שהוא לא קם בכלל? - לירון
30/1/2003  08:58 גם לנו היו ימים כאלה - טנגה
30/1/2003  08:59 גם לליב היה יום שינה ביום שני עם הפסקות של כמה שלוקים וחזרה למיטה יום למחרת לא ישנה כל היום רק על הידיים אני קרועה .....:-( (ל"ת) - מעיין של ליב
30/1/2003  10:07 תודה לכן ! היום זה כבר הסתדר והוא עירני ובמצב רוח טוב. (ל"ת) - שולי
30/1/2003  19:03 תחשבי טוב טוב טוב טוב לפני - ליאתיתי
31/1/2003  17:18 לטנגה ו ליאתיתי לשם שינוי אני לא מסכימה איתך.. - שרי
31/1/2003  18:44 שרי וטנגה - לא דיברתי על הטראומה לילד (איזו טראומה?), אלא לאמא. זה נראה לי קשה עד בלתי אפשרי בתור אמא בשלב זה. (ל"ת) - ליאתיתי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש