פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
30/1/2003 22:37
shira
מאת:
אנחנו העברנו בגיל 5 שבועות ונראה שהוא ישן טוב יותר מאז וגם אנחנו, פשוט ניסינו (ל"ת)
כותרת:
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
30/1/2003 14:39
מאוד אישי
-
אסתית
30/1/2003 14:56
אנחנו העברנו את שי-קי כשראינו שכבר לא נוח לה בעריסה
-
ליאתיתי
30/1/2003 15:20
התינוקת כבר בת 10 חודשים (כבר לא ממש תינוקת האמת)
-
דפנה$
30/1/2003 15:21
מסכימה - מתי שמתאים לכם
-
מירי2
30/1/2003 18:55
אצלנו המעבר היה לצערי
-
ענת_פ
30/1/2003 22:17
סתם תוספת-אפרופו דברי ענת-פ,אנחנו הרכבנו לה את המיטה בחדרנו מלכתחילה. (ל"ת)
-
דפנה$
31/1/2003 09:13
אם מדובר בעריסה שכורה (של שילב למשל)
-
נומי
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש