פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
30/1/2003 22:37 shira מאת:
אנחנו העברנו בגיל 5 שבועות ונראה שהוא ישן טוב יותר מאז וגם אנחנו, פשוט ניסינו (ל"ת) כותרת:


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
30/1/2003  14:39 מאוד אישי - אסתית
30/1/2003  14:56 אנחנו העברנו את שי-קי כשראינו שכבר לא נוח לה בעריסה - ליאתיתי
30/1/2003  15:20 התינוקת כבר בת 10 חודשים (כבר לא ממש תינוקת האמת) - דפנה$
30/1/2003  15:21 מסכימה - מתי שמתאים לכם - מירי2
30/1/2003  18:55 אצלנו המעבר היה לצערי - ענת_פ
30/1/2003  22:17 סתם תוספת-אפרופו דברי ענת-פ,אנחנו הרכבנו לה את המיטה בחדרנו מלכתחילה. (ל"ת) - דפנה$
31/1/2003  09:13 אם מדובר בעריסה שכורה (של שילב למשל) - נומי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש