פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
31/1/2003 09:13 נומי מאת:
אם מדובר בעריסה שכורה (של שילב למשל) כותרת:
לפי ההוראות שלהם היא מתאימה עד גיל 3 חודשים בלבד, ואחרי זה עלולה להיות מסוכנת. אנחנו העברנו למיטה בגיל חודשיים ושלושה רבעים, כשהידיים של הילדונת פשוט היו תלויות בבוקר מחוץ לעריסה והראש שלה היה מחוץ איפה שהוא בפינה. גם אצלנו המיטה הגדולה לא נכנסת לחדר, והיא עברה לחדר שלה - אגב בצורה מאוד חלקה. ליתר ביטחון סידרנו גם מיטת יחיד בחדר שלה, למקרה שאני ארצה לישון איתה בחדר, אבל לא היה בזה צורך, כי אני מתעוררת מהר ושומעת אותה בלי בעיות. דווקא השינה שלי די חזקה, ואני לא מתעוררת מרעשים בד"כ, אז כנראה יש כאן מין שמיעה סלקטיבית.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
30/1/2003  14:39 מאוד אישי - אסתית
30/1/2003  14:56 אנחנו העברנו את שי-קי כשראינו שכבר לא נוח לה בעריסה - ליאתיתי
30/1/2003  15:20 התינוקת כבר בת 10 חודשים (כבר לא ממש תינוקת האמת) - דפנה$
30/1/2003  15:21 מסכימה - מתי שמתאים לכם - מירי2
30/1/2003  18:55 אצלנו המעבר היה לצערי - ענת_פ
30/1/2003  22:17 סתם תוספת-אפרופו דברי ענת-פ,אנחנו הרכבנו לה את המיטה בחדרנו מלכתחילה. (ל"ת) - דפנה$
30/1/2003  22:37 אנחנו העברנו בגיל 5 שבועות ונראה שהוא ישן טוב יותר מאז וגם אנחנו, פשוט ניסינו (ל"ת) - shira


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש