לפי ההוראות שלהם היא מתאימה עד גיל 3 חודשים בלבד, ואחרי זה עלולה להיות מסוכנת. אנחנו העברנו למיטה בגיל חודשיים ושלושה רבעים, כשהידיים של הילדונת פשוט היו תלויות בבוקר מחוץ לעריסה והראש שלה היה מחוץ איפה שהוא בפינה. גם אצלנו המיטה הגדולה לא נכנסת לחדר, והיא עברה לחדר שלה - אגב בצורה מאוד חלקה. ליתר ביטחון סידרנו גם מיטת יחיד בחדר שלה, למקרה שאני ארצה לישון איתה בחדר, אבל לא היה בזה צורך, כי אני מתעוררת מהר ושומעת אותה בלי בעיות. דווקא השינה שלי די חזקה, ואני לא מתעוררת מרעשים בד"כ, אז כנראה יש כאן מין שמיעה סלקטיבית.
|
תוכן התגובה:
|