פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
5/2/2003 17:22 עדה מאת:
תודה לכולכן על המידע והעידוד, ולעדי ונירה כותרת:
התכוננתי המון גם בפעם הקודמת, אבל שתיכן צודקות: זו היתה בעיקר מוכנות הגיונית, של צבירת ידע ופיתוח אסטרטגיות. לא הקדשתי יותר מדי תשומת לב ומחשבה לענייני הנפש (למעשה, אפילו קצת זלזלתי במקום של המוכנות הנפשית בכל התהליך). גם לא דאגתי מספיק לעצמי, ולא יצרתי סביבה תומכת: במהלך לילות הלידה שלא זזה דאגתי שהבעל יישן ויצבור כוחות, והמיילדת תישן ולא אטריד אותה בכאביי כדי שתהיה רעננה בלידה, ואני? אני הייתי לבד ביקום, עם הכאב והעייפות והפחד שבאו בעקבותיהם. אפילו פחדתי להכנס למקלחת כי פחדתי להעיר את בעלי... לא ידעתי להגיד "אני צריכה עכשיו עזרה כזאת וכזאת".
חשבתי שבעלי, שהוא ידיד נפש שלי כבר יותר משני עשורים, יידע לבד.
חשבתי שמיילדת ממלאת גם את מקומה של דולה, ושנוכחות של אנשים נוספים תפגע באינטימיות של הארוע.
חשבתי שלא יקרה כלום אם אצטרך לנסוע שעתיים עם צירים.

לא עוד!
הפעם א-נ-י במרכז.
סביבי יהיו אנשים שיודעים מה אני רוצה, וכמה אני רוצה את זה, יאמינו בזה כמוני ויותר ויהיו מוכנים לעזור לי בדרכי.
המקום יהיה הכי מתאים בשבילי, וקרוב.

כנראה שמהצורך שלי בשליטה לא אצליח להשתחרר בקלות, אבל עד כה הצורך הזה חילץ מהגוף שלי ביצועים שלא האמנתי שאוכל להגיע אליהם, ביותר מהזדמנות אחת, ואני מאמינה שאוכל לגייס אותו "לצידי" (ליתר בטחון אני מתכננת לנסות גם ללמוד היפנוזה עצמית...)

גם עבורי, נירה, זו מלחמה שאני חייבת לנצח בה הפעם.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
5/2/2003  11:03 לעדה - אורלי_ו
5/2/2003  11:29 ואוו' עדה.. - שרון א.
5/2/2003  12:06 עדה, לפני הכל - בשעה טובה! - איריס גוב
5/2/2003  12:10 עדה, אני מקנאה בך - עדיין בארון
5/2/2003  12:14 שכחתי עוד משהו - עדיין בארון
5/2/2003  12:20 לחברתי שבארון - עדה
5/2/2003  14:02 עדה תודה על הטיפ. לגבי הארון - תני לא עוד קצת זמן, גם את יצאת רק בשבוע 11! (ל"ת) - עדיין בארון
5/2/2003  14:47 רק לגבי רעלת - כרמית_מ
5/2/2003  14:52 עדה מזל טוב - Adi
5/2/2003  14:59 לעדה - ארנה
5/2/2003  17:05 עדה יקרה, נקראת לדגל... - נירה
5/2/2003  17:36 אם כך עדה, - נירה
5/2/2003  20:34 עדה, אין לי מילים, שיהיה בהמון מזל והצלחה, - ליאתיתי
5/2/2003  21:14 עדה יקרה אין לי נסיון בזה אך מחזיקה לך אצבעות הכי שאפשר. את נשמעת נפ-לא ! (ל"ת) - זהר
5/2/2003  21:37 וכמובן כמובן אני מאחלת לך את לידת חלומותייך! (ל"ת) - נירה
6/2/2003  00:32 עדה מתוקה, אני זוכרת אותך - מירב שרמן
6/2/2003  00:34 וואו עדה, מי יוכל לך? - רותי קרני הורוביץ
6/2/2003  00:47 עדה יקרה מאוד, - ריש
6/2/2003  00:51 עדה נפלאה - לילוש
6/2/2003  07:42 המון המון תודה שוב לרותי, מירב וריש על המחשבה - עדה
6/2/2003  09:15 הי עדה - אסנת ש.
6/2/2003  12:21 הי עדה אם את עוד כאן - גילי אבישי
6/2/2003  12:39 גילי, האמת היא שחיכיתי בשקט להודעה ממך - עדה
6/2/2003  12:45 היום (יום ה) זה מצויין בסביבות שתיים או מחר בבוקר? מחכה לך! (ל"ת) - גילי אבישי
10/2/2003  23:28 עדה - כל הכבוד! - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש