פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
6/2/2003 00:32 מירב שרמן מאת:
עדה מתוקה, אני זוכרת אותך כותרת:
ואת הנחישות שלך ליצור משהו שונה מהפעם הקודמת.
קראתי עכשיו את סיפור הלידה שלך (בפעם השניה למעשה), ומדהים אותי לראות כמה התכוננת גם ללידתה של נעמי.
הרגשתי אותך מאוד בכאב שבויתור על כל כך הרבה דברים שרצית.
אני מצטרפת להתפעלות מההכנות ללידה הזו.
טיפ קטן בקשר לאנטומיה של האגן- אין כמו לקחת האגן והבובה בגודל טבעי של שיעורי הכנה ללידה, ופשוט להוליך את התינוק במו ידיך דרך האגן (אפשר לנסות להשיג ממדריכות הכנה ללידה, ואם תרצי-אנסה לעזור לך בכך).
אני מצאתי את עצמי לקראת הלידה השניה "מאוננת" על זה רבות, מעבירה את הבובה לאט דרך האגן, מתבוננת במעבר הבלתי אפשרי הזה (מבחינתי דאז), מתרגשת בוכה ושוב...

חוצמזה, הרשי לי להקשות יקירתי (הרי ביקשת זאת, לא?):
האם השתנה משהו מהותי בדרך שאת מביאה את עצמך ללידה הזו?
כן, ראיתי- פחות במשקל, יותר במרכז...
זה נכון, זה יופי, זה יכול לעזור, אבל הכל נשמע לי מאוד חיצוני.
גם כשאת כותבת על זה שאת במרכז, אני לא שומעת שזה מתוך הכוס שלך שמתמלאת, אלא מתוך מגננה והצבת גבולות לסביבה.
מה אני אומרת? שידע והכנות זה כמו לדאוג שיהיו לך קלפים טובים ביד, אבל בשביל לנצח צריך גם לדעת לשחק.
ו"במשחק" שלנו, האינטואיציה, הגמישות, הרכות והעוצמה הפנימית שאת מביאה ללידה הן בעלות תפקיד משמעותי מאוד.
בלידה הקודמת שלך למשל, יכול להיות שכל התהליך עד שהתאשפזת בבית החולים היה יכול להיות נעים וממלא במקום מתיש ומכאיב.
היכולת לזרום בתוך התהליך ולא לצפות עליו מהצד כשמידי פעם בודקים איזה "ציון" (=פתיחה) נותן לנו הגוף על מאמצינו הרבים- עושה את ההבדל.
תארי לעצמך שביחסי מין היה מן מד כזה שבודק את בשלות הנרתיק לחדירה, כך שב"משחק המקדים" מידי פעם היה מחדיר אותו בן הזוג לבדוק אם כבר הגיע הזמן... נשמע נורא, נכון? מי היתה יכולה להפתח ככה, מצטערת אם הדוגמא בוטה מידי אבל זה אותו גוף נשי שלך ואותו "שחקן ראשי"...

יש כאלו שממש מדברים על לידה כתהליך מיני,
אולי כדאי לאמץ גישה זו ולו רק כדי לאפשר לעצמך סביבה רכה נעימה ותומכת תוך שימת דגש על מה שנכון לך בכל רגע נתון.

מאחלת לך שתעברי את הדרך שאת מייחלת לה.

כהמלצות, אוסיף לרשימה את שרון ניב, שהיא כמדומני מהאזור שלך, יש לה מקום בשם "עבודת אישה".
לא על בסיס הכרות אישית, אך המלצות חמות עליה הגיעו לאוזני ממקורות שונים (יש לי טלפון אם תרצי).
את מוזמנת גם להיות בקשר.
מירב.


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
5/2/2003  11:03 לעדה - אורלי_ו
5/2/2003  11:29 ואוו' עדה.. - שרון א.
5/2/2003  12:06 עדה, לפני הכל - בשעה טובה! - איריס גוב
5/2/2003  12:10 עדה, אני מקנאה בך - עדיין בארון
5/2/2003  12:14 שכחתי עוד משהו - עדיין בארון
5/2/2003  12:20 לחברתי שבארון - עדה
5/2/2003  14:02 עדה תודה על הטיפ. לגבי הארון - תני לא עוד קצת זמן, גם את יצאת רק בשבוע 11! (ל"ת) - עדיין בארון
5/2/2003  14:47 רק לגבי רעלת - כרמית_מ
5/2/2003  14:52 עדה מזל טוב - Adi
5/2/2003  14:59 לעדה - ארנה
5/2/2003  17:05 עדה יקרה, נקראת לדגל... - נירה
5/2/2003  17:22 תודה לכולכן על המידע והעידוד, ולעדי ונירה - עדה
5/2/2003  17:36 אם כך עדה, - נירה
5/2/2003  20:34 עדה, אין לי מילים, שיהיה בהמון מזל והצלחה, - ליאתיתי
5/2/2003  21:14 עדה יקרה אין לי נסיון בזה אך מחזיקה לך אצבעות הכי שאפשר. את נשמעת נפ-לא ! (ל"ת) - זהר
5/2/2003  21:37 וכמובן כמובן אני מאחלת לך את לידת חלומותייך! (ל"ת) - נירה
6/2/2003  00:34 וואו עדה, מי יוכל לך? - רותי קרני הורוביץ
6/2/2003  00:47 עדה יקרה מאוד, - ריש
6/2/2003  00:51 עדה נפלאה - לילוש
6/2/2003  07:42 המון המון תודה שוב לרותי, מירב וריש על המחשבה - עדה
6/2/2003  09:15 הי עדה - אסנת ש.
6/2/2003  12:21 הי עדה אם את עוד כאן - גילי אבישי
6/2/2003  12:39 גילי, האמת היא שחיכיתי בשקט להודעה ממך - עדה
6/2/2003  12:45 היום (יום ה) זה מצויין בסביבות שתיים או מחר בבוקר? מחכה לך! (ל"ת) - גילי אבישי
10/2/2003  23:28 עדה - כל הכבוד! - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש