|
15/4/2003 12:39
|
ענת ב
|
מאת:
|
|
אמנם על ימי השאיבה שלי מתחילה לחול התיישנות, אך בכ
|
כותרת:
|
נורית, האם קראת את המאמרים באתר המתייחסים לשאיבת חלב אם וחזרה לעבודה? הנה הם: שאיבת חלב אם http://www.leida.co.il/page.asp?id=26003 ומדריך קצר לאם המיניקה שחוזרת לעבוד וגם שואבת http://www.leida.co.il/page.asp?id=99011. תמצאי שם תשובות לרוב שאלותיך. יש לתינוקות נטייה לינוק יותר מבקבוק מאשר היו יונקים מהשד, ולכן כדאי להשאיר יותר חלב ממה שחושבים שצריך. הנוסחה לכמות בארוחה, כפי שנמסרה ע"י טובה קראוזה, היא משקל התינוק/ת כפול 150 מ"ל מחולק ל-6-8 ארוחות ביום. כל תינוק הוא שונה, ורק הנסיון יגיד לכמה מ"ל זקוקה התינוקת הפרטית שלך בכל ארוחה. גם התינוק משתנה על ציר הזמן... אני הסתפקתי בניקוי חלקי המשאבה במים ובסבון, והרתחתי בערב בבית. קראי את המאמר של טובה על התחלת מוצקים פה: http://www.leida.co.il/reply.asp?rep=26701 יש שם התייחסות לכמויות ולזמנים. שוב, כל תינוק הוא מקרה פרטי. אגב: במקביל לירידה בכמויות עקב התחלת מוצקים, יכולה לבוא עליה בכמויות עקב... עלייה במשקל. שיהיה בהצלחה!
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|