פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
15/4/2003 12:39 ענת ב מאת:
אמנם על ימי השאיבה שלי מתחילה לחול התיישנות, אך בכ כותרת:
נורית, האם קראת את המאמרים באתר המתייחסים לשאיבת חלב אם וחזרה לעבודה?
הנה הם: שאיבת חלב אם http://www.leida.co.il/page.asp?id=26003 ומדריך קצר לאם המיניקה שחוזרת לעבוד וגם שואבת http://www.leida.co.il/page.asp?id=99011.
תמצאי שם תשובות לרוב שאלותיך.
יש לתינוקות נטייה לינוק יותר מבקבוק מאשר היו יונקים מהשד, ולכן כדאי להשאיר יותר חלב ממה שחושבים שצריך. הנוסחה לכמות בארוחה, כפי שנמסרה ע"י טובה קראוזה, היא משקל התינוק/ת כפול 150 מ"ל מחולק ל-6-8 ארוחות ביום. כל תינוק הוא שונה, ורק הנסיון יגיד לכמה מ"ל זקוקה התינוקת הפרטית שלך בכל ארוחה. גם התינוק משתנה על ציר הזמן...
אני הסתפקתי בניקוי חלקי המשאבה במים ובסבון, והרתחתי בערב בבית.
קראי את המאמר של טובה על התחלת מוצקים פה: http://www.leida.co.il/reply.asp?rep=26701 יש שם התייחסות לכמויות ולזמנים. שוב, כל תינוק הוא מקרה פרטי. אגב: במקביל לירידה בכמויות עקב התחלת מוצקים, יכולה לבוא עליה בכמויות עקב... עלייה במשקל.
שיהיה בהצלחה!

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
15/4/2003  11:21 מס' תשובות - אמאמה
15/4/2003  11:26 מעט תשובות - אליגל
15/4/2003  12:13 אליגל, האם את לא נתקלת בהרמת גבות בעבודה? - איריס ל
15/4/2003  12:49 ולאיריס ל, לפני חמש שנים הפסקתי לשאוב כשבני היה בן 10 חודשים - ענת ב
15/4/2003  13:20 אני שואבת לבן החלב בן הכמעט 10 חודשים - זהר
15/4/2003  13:41 ואני שאבתי עד הגיל המופלג של 13 וחצי חודשים.. (עוד בפנים) - רותמית
15/4/2003  13:45 רותמית יקרה שמחה מאד לברך אותך !!! שיהיה לך בכיףףףף !!! - זהר
15/4/2003  14:09 תודה לעונות. אני רואה שאני לא ה"משוגעת " היחידה. (ל"ת) - איריס ל
15/4/2003  14:53 רותמית!!! זה דורש פתיחת הודעה! מזל טוב ובשעה טוב! (ל"ת) - נירה
15/4/2003  17:04 מזל טוב לרותמית ואני גם עדיין שואבת (7.5 חד') (ל"ת) - Hilla
15/4/2003  19:28 כשאתן אומרות שואבות למה אתן מתכוונות? - dafna
15/4/2003  19:54 תשובות לשואבת בפוטנציה - הדס
15/4/2003  20:58 dafna, רובנו שואבות כדי להימנע כליל מתמ"ל - ענת ב
15/4/2003  21:02 סליחה, דיברתי בשם "רובנו" בלי לספור: מתקנת את עצמי - ענת ב
15/4/2003  21:29 וואללה הדס, זה מה שאמרתי? כבר שכחתי - ענת ב
15/4/2003  23:17 ורותמית - שכחתי - מברוק על היציאה מהארון - הדס
16/4/2003  00:33 רותמית יקרה - ברכות רשמיות לרגל היציאה מהארון, שיהיה בשעה טובה! - טובה קראוזה
16/4/2003  05:58 מנסיוני כשואבת... - גלית
16/4/2003  09:30 רותמית - איזו בשורה משמחת! (ל"ת) - ענבר
16/4/2003  09:57 לדפנה - לא הבנתי את השאלה... - זהר
16/4/2003  13:33 תודה למברכות.. - רותמית
16/4/2003  23:26 רותמית, מזל טוב גם ממני! איזה כיף! זה אשכרה עושה לי חשק... עוד לא עוד לא... (ל"ת) - ליאתיתי
17/4/2003  13:35 רותמית, מצטרפת למברכות! שיהיה במזל טוב (ל"ת) - אסנת ש.


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש