פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
2/3/2005 20:03 yulia מאת:
תודה רבה לכולכם מיוליה כותרת:
היום היינו אצל רופא ילדים רגיל- הוא שוב אמר אותו הדבר, נראה עוד חודש, אבל הפעם הוסיף מה שציפיתי- היפרטונוס שרירים- קראתי על זה במאמר של ענת סימון, הסימן- רגליים של צפרדע, ברכיים לצדדים. אבל מה שהכי מעצבן, הוא סירב לשלוח אותי לפיזיוטרפיסטית אפילו לפעם אחת-הוא אומר לחכות עד 10 חודשים- למה??? איכפת לו? הייתי לומדת ממנה לעשות עיסוי והתעמלות נכונים. אני לא יכולה לעשות זאת באופן פרטי-אני לא עובדת ובעלי גם עובד וגם לומד, אומנם בתואר שלישי אך זה עדיין עולה המון...ואנחנו גרים באריאל, אז אני נוסעת איתה באוטובוס שעה וחצי למרכז. מה לעשות?

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
2/3/2005  22:20 גבר גרוש + 2 - הייתי שם
2/3/2005  22:38 גם אני הייתי שם וכבר לא - גילי
2/3/2005  22:41 ליוליה - Tamara
3/3/2005  06:32 אני דווקא באה מהצד של הילדים... - ###
3/3/2005  07:32 אני מכירה - י
3/3/2005  08:30 ליוליה - מירי2
3/3/2005  11:23 לך ששאלת וגם ל-### - אמא חורגת
3/3/2005  16:44 אפשר לשאול אותו מה רצונו לעתיד. - בולה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש