היום היינו אצל רופא ילדים רגיל- הוא שוב אמר אותו הדבר, נראה עוד חודש, אבל הפעם הוסיף מה שציפיתי- היפרטונוס שרירים- קראתי על זה במאמר של ענת סימון, הסימן- רגליים של צפרדע, ברכיים לצדדים. אבל מה שהכי מעצבן, הוא סירב לשלוח אותי לפיזיוטרפיסטית אפילו לפעם אחת-הוא אומר לחכות עד 10 חודשים- למה??? איכפת לו? הייתי לומדת ממנה לעשות עיסוי והתעמלות נכונים. אני לא יכולה לעשות זאת באופן פרטי-אני לא עובדת ובעלי גם עובד וגם לומד, אומנם בתואר שלישי אך זה עדיין עולה המון...ואנחנו גרים באריאל, אז אני נוסעת איתה באוטובוס שעה וחצי למרכז. מה לעשות?
|
תוכן התגובה:
|