פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
3/3/2005 06:32 ### מאת:
אני דווקא באה מהצד של הילדים... כותרת:
אמי הכירה את אבי (אז עדיין לא אבי) כשהייתי בת 7 .
ולדבריו , הוא פשוט רצה אותה עם כל מה שבא איתה .
עברנו כמשפחה שנים מאוד לא קלות של גיבוש , לי באופן אישי היה מאוד לא קל , אבל עם הרבה רצון והתמדה נהיינו משפחה ! ואיזה משפחה !
הורי הולידו עוד ארבעה ילדים חוץ ממני ואנחנו פשוט משפחה .
אבא שלי פשוט אבא שלי בכל מובן המילה והרגש .

ולמה אני מספרת לך את כל זה ? רציתי שתשמעי סיפור הצלחה . כי אני חושבת שאם את אוהבת את תסתדרי .. והחיים לא תמיד פשוטים אבל לפעמים זה אנחנו שמסבכים אותם....

###










תוכן התגובה:


תגובות נוספות
2/3/2005  20:03 תודה רבה לכולכם מיוליה - yulia
2/3/2005  22:20 גבר גרוש + 2 - הייתי שם
2/3/2005  22:38 גם אני הייתי שם וכבר לא - גילי
2/3/2005  22:41 ליוליה - Tamara
3/3/2005  07:32 אני מכירה - י
3/3/2005  08:30 ליוליה - מירי2
3/3/2005  11:23 לך ששאלת וגם ל-### - אמא חורגת
3/3/2005  16:44 אפשר לשאול אותו מה רצונו לעתיד. - בולה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש