אמי הכירה את אבי (אז עדיין לא אבי) כשהייתי בת 7 . ולדבריו , הוא פשוט רצה אותה עם כל מה שבא איתה . עברנו כמשפחה שנים מאוד לא קלות של גיבוש , לי באופן אישי היה מאוד לא קל , אבל עם הרבה רצון והתמדה נהיינו משפחה ! ואיזה משפחה ! הורי הולידו עוד ארבעה ילדים חוץ ממני ואנחנו פשוט משפחה . אבא שלי פשוט אבא שלי בכל מובן המילה והרגש .
ולמה אני מספרת לך את כל זה ? רציתי שתשמעי סיפור הצלחה . כי אני חושבת שאם את אוהבת את תסתדרי .. והחיים לא תמיד פשוטים אבל לפעמים זה אנחנו שמסבכים אותם....
###
|
תוכן התגובה:
|