פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
2/4/2005 22:33 דבי מאת:
וואו בנות כותרת:
תודה!
קלי ואירנה-לגבי הספר. מזמן שמעתי המלצות עליו. הגיע הזמן לרכוש אותו.

ורד ולירון- בקשר לגמילה, אתן צודקות. אתן לה את הזמן. שזה יצא ממנה.לא יודעת מאיפה הלחץ הזה. אולי מהקיבוץ שבו גרתי,שהיו גומלים תמיד בקיץ קרוב לגיל שנתיים(לפני או אחרי).

מרינה-היא שומעת את שתי השפות בבית? כי אצלנו היא שומעת שפה אחת בבית והשנייה בחוץ:משפחתון,גינה, חברים,קלטות... זה אותו הדבר?

ליאתה- כל כך רציתי שתיכנסי!איזה הסבר מפורט! הרגעת אותי וממש השכלתי ממך (את יודעת שהנושא הזה מעניין אותי מאוד). תודה על הלינקים המקסימים!

הילה-היא נפתחת, אבל לא עם כל אחד. לדעתי מתביישת.וזה גם מדאיג אותי. כשלא מכירה, נצמדת לרגליים שלי עד שמסכימה להתקרב.
ושאלה אליך: שתי השפות מתפתחות אצל שליו אותו הדבר או יש העדפה באחת מהן?

עדן- לתהל יש יום הולדת ב30-4. לא יאומן!הא?

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
2/4/2005  20:57 דבי - קלי
2/4/2005  21:09 דבי, עושה רושם שתהל עושה הכל לפי הספר - ורד
2/4/2005  21:11 יכולה לספר לך על - מרינה של נועה
2/4/2005  21:16 דבי - לירון
2/4/2005  21:18 לדבי ולקלי - לגבי הספר וגם תוספת. - אירנה
2/4/2005  21:20 דבי יקרה, - ליאתה
2/4/2005  21:28 הנה כמה לינקים, עם הרבה טיפים: - ליאתה
2/4/2005  21:28 קודם כל, בשביל הריטינג: 1- התפתחות שפה אמל דו לשונית. 2- גמילה מחיתולים, מתי? ו3- מרד גיל שנתיים. - HILLA
2/4/2005  21:36 בחיי, דבי, ממש קראתי מה שיובל שלי עושה ... (ל"ת) - עדן (אמא של יובל)
2/4/2005  21:39 סליחה ברח לי - עדן (אמא של יובל)
2/4/2005  23:24 קצת על גיל שנתיים ועל הצמדות לרגליים - מירי2
3/4/2005  00:06 איזה יופי דבי! גם אצלנו, גם אצלנו, גם אצלנו - נועה
3/4/2005  00:09 ושכחתי - נועה
3/4/2005  09:22 מצטרפת למירי2 - שרון
3/4/2005  09:40 לדבי - מרי נה של נועה
3/4/2005  10:18 דבי - ענבל
3/4/2005  10:25 כשעניתי הייתי ראשונה, דאגתי לרייטינג, ועד ששלחתי כבר היה מספיק ריטינג... - HILLA
3/4/2005  10:59 דבי יקרה - ליאורקה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש