|
2/4/2005 22:33
|
דבי
|
מאת:
|
|
וואו בנות
|
כותרת:
|
תודה! קלי ואירנה-לגבי הספר. מזמן שמעתי המלצות עליו. הגיע הזמן לרכוש אותו.
ורד ולירון- בקשר לגמילה, אתן צודקות. אתן לה את הזמן. שזה יצא ממנה.לא יודעת מאיפה הלחץ הזה. אולי מהקיבוץ שבו גרתי,שהיו גומלים תמיד בקיץ קרוב לגיל שנתיים(לפני או אחרי).
מרינה-היא שומעת את שתי השפות בבית? כי אצלנו היא שומעת שפה אחת בבית והשנייה בחוץ:משפחתון,גינה, חברים,קלטות... זה אותו הדבר?
ליאתה- כל כך רציתי שתיכנסי!איזה הסבר מפורט! הרגעת אותי וממש השכלתי ממך (את יודעת שהנושא הזה מעניין אותי מאוד). תודה על הלינקים המקסימים!
הילה-היא נפתחת, אבל לא עם כל אחד. לדעתי מתביישת.וזה גם מדאיג אותי. כשלא מכירה, נצמדת לרגליים שלי עד שמסכימה להתקרב. ושאלה אליך: שתי השפות מתפתחות אצל שליו אותו הדבר או יש העדפה באחת מהן?
עדן- לתהל יש יום הולדת ב30-4. לא יאומן!הא?
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|