האם את מכירה את האתר הזה? http://www.eatonhand.com/hw/hw024.htm ממליצה לך ללמוד בע"פ את מה שכתוב בו ולחלוק את הידע עם המשפחה הקרובה. כמו כן, הבהירי לרופאים שאת יודעת, שאת לא בורה, ודרשי שיסבירו לך הכל.
בהחלט ייתכן שהכל בסדר, וזו רק בעייה קוסמטית, וצריך פשוט (טוב, זה בודאי לא פשוט) לחיות עם זה, אבל אפילו אם זה המצב, את חייבת להרגיש שהרופאים מגבים אותך וקשובים אליך ולא מנפנפים אותך בחוסר סבלנות (ואני מדברת מנסיון.)
שמחי בילד שלך, קבלי אותו ואהבי אותו. אל תתני לשוק לפגוע ביופי של ראשית האימהות שלך. מזל טוב!
|
תוכן התגובה:
|