פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
12/3/2003 12:43 ענת ב מאת:
לא יודעת לעזור, אבל אם הבעייה היא הרופאים, אולי כדאי להחליף? כותרת:
האם את מכירה את האתר הזה? http://www.eatonhand.com/hw/hw024.htm
ממליצה לך ללמוד בע"פ את מה שכתוב בו ולחלוק את הידע עם המשפחה הקרובה. כמו כן, הבהירי לרופאים שאת יודעת, שאת לא בורה, ודרשי שיסבירו לך הכל.

בהחלט ייתכן שהכל בסדר, וזו רק בעייה קוסמטית, וצריך פשוט (טוב, זה בודאי לא פשוט) לחיות עם זה, אבל אפילו אם זה המצב, את חייבת להרגיש שהרופאים מגבים אותך וקשובים אליך ולא מנפנפים אותך בחוסר סבלנות (ואני מדברת מנסיון.)

שמחי בילד שלך, קבלי אותו ואהבי אותו. אל תתני לשוק לפגוע ביופי של ראשית האימהות שלך. מזל טוב!

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
12/3/2003  12:18 TATA לא להיות בשוק, אנחנו כאן בשביל להתחלק - אמא 11
12/3/2003  12:23 אין לי איפורמציה - מרינה של נועה
12/3/2003  12:28 תודה על מילים חמות. - tata
12/3/2003  12:48 הי חמודה!!! - גילי אבישי
12/3/2003  13:07 OT מרינה מה שלומך? מתגעגעים אליך בעננים. מתי את חוזרת אלינו? (ל"ת) - אמא של יובלי
12/3/2003  13:46 אמא של יובלי מתוקה שלי אני כבר פה....כניראה שהימים שלנו בעננים היתבלבלו.....מקווה ליראותך האחת ממסיבות הפורים ב"עננים" (ל"ת) - מרינה של נועה
12/3/2003  13:57 אני מכירה משפחה שבה כל הבנים (5) נולדו עם ריבוי אצבעות וכל הבנות (2) עם אצבעות כרגיל. - טלטל
12/3/2003  15:48 המוטו שלי בחיים זה להתייחס לכל דבר (כמעט) בהומור - שבית
12/3/2003  15:56 אני כבר למדתי שהכול תלוי עכשו איך את תתיחסי לזה ומה תעבירי אל התינוק. גם אצלי יש בעיות ולמדתי לחיות טוב איתן. קשה, אני צריכה עזרה- אבל עובד (ל"ת) - יעל
12/3/2003  17:32 אני רוצה לתקן את האצבע מהר ככול האפשר. - tata
12/3/2003  19:30 בכל זאת תקשיבי לרופאים, לכל ניתוח יש הגיל האופטימלי שמתאים לעשות אותו עם מינימום סיכונים ומקסימום הצלחה (ל"ת) - אמא 11
12/3/2003  21:31 tata יקרה - שרי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש