פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
12/3/2003 15:56 יעל מאת:
אני כבר למדתי שהכול תלוי עכשו איך את תתיחסי לזה ומה תעבירי אל התינוק. גם אצלי יש בעיות ולמדתי לחיות טוב איתן. קשה, אני צריכה עזרה- אבל עובד (ל"ת) כותרת:


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
12/3/2003  12:18 TATA לא להיות בשוק, אנחנו כאן בשביל להתחלק - אמא 11
12/3/2003  12:23 אין לי איפורמציה - מרינה של נועה
12/3/2003  12:28 תודה על מילים חמות. - tata
12/3/2003  12:43 לא יודעת לעזור, אבל אם הבעייה היא הרופאים, אולי כדאי להחליף? - ענת ב
12/3/2003  12:48 הי חמודה!!! - גילי אבישי
12/3/2003  13:07 OT מרינה מה שלומך? מתגעגעים אליך בעננים. מתי את חוזרת אלינו? (ל"ת) - אמא של יובלי
12/3/2003  13:46 אמא של יובלי מתוקה שלי אני כבר פה....כניראה שהימים שלנו בעננים היתבלבלו.....מקווה ליראותך האחת ממסיבות הפורים ב"עננים" (ל"ת) - מרינה של נועה
12/3/2003  13:57 אני מכירה משפחה שבה כל הבנים (5) נולדו עם ריבוי אצבעות וכל הבנות (2) עם אצבעות כרגיל. - טלטל
12/3/2003  15:48 המוטו שלי בחיים זה להתייחס לכל דבר (כמעט) בהומור - שבית
12/3/2003  17:32 אני רוצה לתקן את האצבע מהר ככול האפשר. - tata
12/3/2003  19:30 בכל זאת תקשיבי לרופאים, לכל ניתוח יש הגיל האופטימלי שמתאים לעשות אותו עם מינימום סיכונים ומקסימום הצלחה (ל"ת) - אמא 11
12/3/2003  21:31 tata יקרה - שרי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש