פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
12/3/2003 15:56
יעל
מאת:
אני כבר למדתי שהכול תלוי עכשו איך את תתיחסי לזה ומה תעבירי אל התינוק. גם אצלי יש בעיות ולמדתי לחיות טוב איתן. קשה, אני צריכה עזרה- אבל עובד (ל"ת)
כותרת:
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
12/3/2003 12:18
TATA לא להיות בשוק, אנחנו כאן בשביל להתחלק
-
אמא 11
12/3/2003 12:23
אין לי איפורמציה
-
מרינה של נועה
12/3/2003 12:28
תודה על מילים חמות.
-
tata
12/3/2003 12:43
לא יודעת לעזור, אבל אם הבעייה היא הרופאים, אולי כדאי להחליף?
-
ענת ב
12/3/2003 12:48
הי חמודה!!!
-
גילי אבישי
12/3/2003 13:07
OT מרינה מה שלומך? מתגעגעים אליך בעננים. מתי את חוזרת אלינו? (ל"ת)
-
אמא של יובלי
12/3/2003 13:46
אמא של יובלי מתוקה שלי אני כבר פה....כניראה שהימים שלנו בעננים היתבלבלו.....מקווה ליראותך האחת ממסיבות הפורים ב"עננים" (ל"ת)
-
מרינה של נועה
12/3/2003 13:57
אני מכירה משפחה שבה כל הבנים (5) נולדו עם ריבוי אצבעות וכל הבנות (2) עם אצבעות כרגיל.
-
טלטל
12/3/2003 15:48
המוטו שלי בחיים זה להתייחס לכל דבר (כמעט) בהומור
-
שבית
12/3/2003 17:32
אני רוצה לתקן את האצבע מהר ככול האפשר.
-
tata
12/3/2003 19:30
בכל זאת תקשיבי לרופאים, לכל ניתוח יש הגיל האופטימלי שמתאים לעשות אותו עם מינימום סיכונים ומקסימום הצלחה (ל"ת)
-
אמא 11
12/3/2003 21:31
tata יקרה
-
שרי
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש