במקרה שלהם היה מדובר באצבעות "דמה", רק בשר ללא עצמות, אז פשוט הורידו אותן בניתוח בשלב כלשהו כי זה לא הועיל לתפקוד ורק הפריע. שמעתי שיש מקרים שבהן אלה אצבעות ממש, עם עצמות ופרקים שאפשר להשתמש בהן ואם ככה- אז למה להוריד אותן בכלל? זה נראה לי יתרון עוד אצבע, לא? תתקנו אותי אם אני טועה... בעלי מכיר אדם מבוגר שביד אחת יש לו שש אצבעות פעילות והוא חי ככה כל חייו, ללא בעיה. בקיצור- נראה לי שהטיפול המתאים צריך להקבע לפי הבעיה הספציפית שיש לתינוק. על-כך יכול להחליט רק רופא. תפנו אל רופא ילדים שיפנה אתכם הלאה. אבל הכי חשוב, לא להכנס ללחץ. אם הילד בריא חוץ מזה, מתפתח, אוכל והכל אז אין מה לדאוג. תרגישו טוב, טל.
|
תוכן התגובה:
|