פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
12/3/2003 13:57 טלטל מאת:
אני מכירה משפחה שבה כל הבנים (5) נולדו עם ריבוי אצבעות וכל הבנות (2) עם אצבעות כרגיל. כותרת:
במקרה שלהם היה מדובר באצבעות "דמה", רק בשר ללא עצמות, אז פשוט הורידו אותן בניתוח בשלב כלשהו כי זה לא הועיל לתפקוד ורק הפריע.
שמעתי שיש מקרים שבהן אלה אצבעות ממש, עם עצמות ופרקים שאפשר להשתמש בהן ואם ככה- אז למה להוריד אותן בכלל? זה נראה לי יתרון עוד אצבע, לא? תתקנו אותי אם אני טועה...
בעלי מכיר אדם מבוגר שביד אחת יש לו שש אצבעות פעילות והוא חי ככה כל חייו, ללא בעיה.
בקיצור- נראה לי שהטיפול המתאים צריך להקבע לפי הבעיה הספציפית שיש לתינוק. על-כך יכול להחליט רק רופא. תפנו אל רופא ילדים שיפנה אתכם הלאה. אבל הכי חשוב, לא להכנס ללחץ. אם הילד בריא חוץ מזה, מתפתח, אוכל והכל אז אין מה לדאוג.
תרגישו טוב,
טל.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
12/3/2003  12:18 TATA לא להיות בשוק, אנחנו כאן בשביל להתחלק - אמא 11
12/3/2003  12:23 אין לי איפורמציה - מרינה של נועה
12/3/2003  12:28 תודה על מילים חמות. - tata
12/3/2003  12:43 לא יודעת לעזור, אבל אם הבעייה היא הרופאים, אולי כדאי להחליף? - ענת ב
12/3/2003  12:48 הי חמודה!!! - גילי אבישי
12/3/2003  13:07 OT מרינה מה שלומך? מתגעגעים אליך בעננים. מתי את חוזרת אלינו? (ל"ת) - אמא של יובלי
12/3/2003  13:46 אמא של יובלי מתוקה שלי אני כבר פה....כניראה שהימים שלנו בעננים היתבלבלו.....מקווה ליראותך האחת ממסיבות הפורים ב"עננים" (ל"ת) - מרינה של נועה
12/3/2003  15:48 המוטו שלי בחיים זה להתייחס לכל דבר (כמעט) בהומור - שבית
12/3/2003  15:56 אני כבר למדתי שהכול תלוי עכשו איך את תתיחסי לזה ומה תעבירי אל התינוק. גם אצלי יש בעיות ולמדתי לחיות טוב איתן. קשה, אני צריכה עזרה- אבל עובד (ל"ת) - יעל
12/3/2003  17:32 אני רוצה לתקן את האצבע מהר ככול האפשר. - tata
12/3/2003  19:30 בכל זאת תקשיבי לרופאים, לכל ניתוח יש הגיל האופטימלי שמתאים לעשות אותו עם מינימום סיכונים ומקסימום הצלחה (ל"ת) - אמא 11
12/3/2003  21:31 tata יקרה - שרי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש