פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
18/4/2004 20:49 דניאלה מאת:
גלית כותרת:
הצצתי רק לרגע בפורום אבל אני כותבת לך כי נושא הגמילה כן-או-לא קרוב ללבי כעת, מסיבות אחרות. לא הצלחתי להבין מה אורך התקופה שבה ההנקה נעשתה לך קשה (שבוע? חודש? חודשיים?), אבל אם נראה לך שזה משהו שאמור לעבור בקרוב נסי לא לקחת החלטה, אלא לחכות עש שזה יעבור.
בעיני אם קשה לך להיניק אבל מצד שני קשה לך גם להפסיק, את כן יכולה לשלב תמ"ל. עברת שלבים לא קלים בהנקה תקופה ארוכה וצלחת אותם יפה מאד. אם תפחיתי את ההנקות ותשאירי רק חלק, אולי כל הצדדים יהנו. ואם הןא אוכל יפה מוצקים, את יכולה אולי להפחית אפילו בלי לתת תמ"ל, והוא יקבל את כל מה שהוא צריך בהנקה של פעמיים ביום, אני חושבת.

אצלי אמנם יונתן גדול יותר (שנה ושלושה), אבל עקב הריוני הטרי הפחתתי את ההנקות לפעמיים ביום, וזה ממש עשה הבדל גדול.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
18/4/2004  21:13 קצת הערות - טלי
18/4/2004  22:06 תיכף תקבלי את התשובות ההפוכות, אבל אני חושבת ששווה לחכות קצת - סאלוש
18/4/2004  23:41 תודה על התגובות ו.. - גלית של רום
19/4/2004  12:03 עדכון - גלית של רום
19/4/2004  16:08 גלית , אני לא מאמינה שדווקא אתמול לא החזרתי טלפון! אבל הנה אני כאן! - יעלה
20/4/2004  01:03 יופי, תעדכני בעוד כמה ימים... (ל"ת) - סאלוש


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש