הצצתי רק לרגע בפורום אבל אני כותבת לך כי נושא הגמילה כן-או-לא קרוב ללבי כעת, מסיבות אחרות. לא הצלחתי להבין מה אורך התקופה שבה ההנקה נעשתה לך קשה (שבוע? חודש? חודשיים?), אבל אם נראה לך שזה משהו שאמור לעבור בקרוב נסי לא לקחת החלטה, אלא לחכות עש שזה יעבור. בעיני אם קשה לך להיניק אבל מצד שני קשה לך גם להפסיק, את כן יכולה לשלב תמ"ל. עברת שלבים לא קלים בהנקה תקופה ארוכה וצלחת אותם יפה מאד. אם תפחיתי את ההנקות ותשאירי רק חלק, אולי כל הצדדים יהנו. ואם הןא אוכל יפה מוצקים, את יכולה אולי להפחית אפילו בלי לתת תמ"ל, והוא יקבל את כל מה שהוא צריך בהנקה של פעמיים ביום, אני חושבת.
אצלי אמנם יונתן גדול יותר (שנה ושלושה), אבל עקב הריוני הטרי הפחתתי את ההנקות לפעמיים ביום, וזה ממש עשה הבדל גדול.
|
תוכן התגובה:
|