פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
18/4/2004 23:41 גלית של רום מאת:
תודה על התגובות ו.. כותרת:
אכן הדברים נכתבו ברגע של משבר שהעיני ם דומעות ואני ממש ללא קול וכואב מאוד הגרון , פשוט הכל ביחד הורג אותי ואני מאוד מאוד לחוצה שהכל יסתדר, נוסיף את העובדה שעברנו לבית חדש בשבועות האחרונים והרי לנו מתכון נפלא לבעיות למכביר
יהיה בסדר
תודה לכל מי שענתה ומי שעוד רוצה להגיב אני עדין במחשבות כמובן אך קצת יותר רגועה
תודה שוב על כך שאתן כאן איתי
גלית

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
18/4/2004  20:49 גלית - דניאלה
18/4/2004  21:13 קצת הערות - טלי
18/4/2004  22:06 תיכף תקבלי את התשובות ההפוכות, אבל אני חושבת ששווה לחכות קצת - סאלוש
19/4/2004  12:03 עדכון - גלית של רום
19/4/2004  16:08 גלית , אני לא מאמינה שדווקא אתמול לא החזרתי טלפון! אבל הנה אני כאן! - יעלה
20/4/2004  01:03 יופי, תעדכני בעוד כמה ימים... (ל"ת) - סאלוש


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש