|
18/4/2004 23:41
|
גלית של רום
|
מאת:
|
|
תודה על התגובות ו..
|
כותרת:
|
אכן הדברים נכתבו ברגע של משבר שהעיני ם דומעות ואני ממש ללא קול וכואב מאוד הגרון , פשוט הכל ביחד הורג אותי ואני מאוד מאוד לחוצה שהכל יסתדר, נוסיף את העובדה שעברנו לבית חדש בשבועות האחרונים והרי לנו מתכון נפלא לבעיות למכביר יהיה בסדר תודה לכל מי שענתה ומי שעוד רוצה להגיב אני עדין במחשבות כמובן אך קצת יותר רגועה תודה שוב על כך שאתן כאן איתי גלית
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|