פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
18/4/2004 22:06 סאלוש מאת:
תיכף תקבלי את התשובות ההפוכות, אבל אני חושבת ששווה לחכות קצת כותרת:
אני חושבת שהחלטות שנעשות ברגעי משבר יכולות להיות ממש מבעסות אח"כ: מתחרטים, לא שלמים. פוחדים שאולי לא ניסינו. אז אני חושבת שתנסי לקחת באיזי כמה ימים (את בבית? אולי יכולה לקחת חופשת מחלה?) ולהבריא ולא לחשוב בכלל על כל העניין. לנסות להסיח את דעתו עם אוכל אחר, פירות (יש עכשיו אבטיח קטן מה זה טעים - אצלנו סתיו כמעט התחילה מוצקים עם אבטיח וזה היה סיפור אהבה) מתוקים שיהנה, ואולי יתן לך קצת מנוחה מהשד. אגב, גם לי בזמנו היה גודש כשסתיו התחילה לאכול יותר - לוקח קצת זמן לגוף לווסת את תפוקת החלב.
לגבי היד - זה קשור לתנוחת ההנקה? אולי לשנות תנוחה?

בכל אופן תרגישו טוב ושיעבור מהר.
אני לא אומרת לך שאת חייבת להמשיך להניק. אני רק יודעת שהנקה בגיל עשרה חודשים (ולא כל שכן בגיל ששה עשר חודש כמונו) זה דבר לא רגיל (בכל מקום חוץ מהפורום הזה). וכולם מיד קופצים ואומרים שהגיע הזמן להפסיק. ואולי זה נכון, אבל אולי לא, ושווה לשקול מה הכי מתאים לך, ולא מה הכי מקובל.
אני רציתי להפסיק להיניק הרבה פעמים. אבל בסוף הסתדרנו ואני ממש מרוצה. תמיד אני חושבת שבכל מצב יש קשיים, גם אם מפסיקים אז יש קשיים אחרים (אולי התמ"ל יעשה לה רע? אולי היא תהיה עצובה מאוד? אולי תתחיל לזלול ממתקים? אולי תחלה יותר או יותר קשה? אולי סתם תשמין?). ולכן אני מעדיפה את הקשיים (המעטים בגיל שלנו) שבמצב שהוא בעיני סה"כ יותר טוב.
זהו, אלו המחשבות שלי.
המון בהצלחה :)

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
18/4/2004  20:49 גלית - דניאלה
18/4/2004  21:13 קצת הערות - טלי
18/4/2004  23:41 תודה על התגובות ו.. - גלית של רום
19/4/2004  12:03 עדכון - גלית של רום
19/4/2004  16:08 גלית , אני לא מאמינה שדווקא אתמול לא החזרתי טלפון! אבל הנה אני כאן! - יעלה
20/4/2004  01:03 יופי, תעדכני בעוד כמה ימים... (ל"ת) - סאלוש


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש